Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

FoodCare nie może produkować Tigera, do sklepów sprzedaje napój Black Energy Drink

Po wpłaceniu przez Dariusza Michalczewskiego 3 mln zł kaucji, FoodCare nie może produkować napoju energetyzującego z oznaczeniem Tiger. Jednak firma nie zamierza łatwo wycofać się z rynku. Jak zapewnił zarząd FoodCare, w sklepach dostępna będzie bezsporna edycja specjalna opakowania produktu pod nazwą Black Energy Drink.

FoodCare nie może produkować Tigera, do sklepów sprzedaje napój Black Energy Drink
Edycja limitowana foodcare'owego Tigera Black Energy Drink

FoodCare Spółka z o.o. odwołała się już od niekorzystnego dla niej postanowienia Sądu w Krakowie. 

- Liczymy, że - tak jak w Gdańsku - Sąd podzieli argumentację spółki. Zaznaczamy, że postanowienie w żadnej mierze nie jest wyrokiem Sądu, nie rozstrzyga zatem ostatecznie o przedmiocie sporu. Sąd w Gdańsku uchylił wykonalność postanowienia i wierzymy w to, że finalnie przyzna prawo do produkcji napoju Tiger spółce FoodCare - podkreślił zarząd. - Niezaleznie od toczącego sie sporu, nasza firma dalej prężnie działa i nic nie grozi jej pracownikom - dodał.

Sąd w Krakowie zabezpieczył powództwo Dariusza Michalczewskiego i zakazał spółce z Zabierzowa produkcji, sprzedaży i promocji produktów z oznaczeniem Tiger. Firma od lat toczy spór z bokserem o prawo do zanku towarowego. Pod koniec ub.r. Michalczewski wypowiedział FoodCare'owi umowę licencyjną i podpisał nową z konkurencyjną Grupą Maspex. Spółka z Wadowic rozpoczęła na bazie licencji sprzedaż produktu w grudniu 2010 r. FoodCare zarzuca jej jednak nieuczciwą konkurencję i korzystanie z praw, które mają jej nie przysługiwać.

- To nasza firma stworzyła tą markę i zbudowała jej sukces rynkowy, pracując na to przez ostatnie siedem lat i przeznaczając na tak określony cel kwotę ponad 300 mln zł. Fakt posługiwania się pseudonimem "Tiger" nie przyznaje Panu Dariuszowi Michalczewskiemu wyłączności na korzystanie z tego oznaczenia, a tym bardziej prawa do zawłaszczania marki, stanowiącej efekt prac i wysiłków spółki FoodCare - podkreśla zarząd FoodCare.

Dariusz Michalczewski odpowiada, że przed 2003 rokiem FoodCare nie posiadał w swojej ofercie żadnych produktów pod marką Tiger i nie miał żadnych uprawnień do korzystania z oznaczenia Tiger. - Wszystkie aktywa brandowe do projektu wniosłem ja. Na wartość znaku Tiger zapracowałem przez całą swoją karierę odnosząc sukcesy na ringu - ryzykowałem zdrowiem, a czasami życiem. Na bazie podpisanej umowy na 50 lat udzieliłem tej spółce praw licencyjnych do korzystania z oznaczenia "tiger". Umowa zobowiązywała Foodcare, że musi przeznaczać kilkanaście procent od zysków ze sprzedaży na rozwój tej marki. Wobec tego nie rozumiem, dlaczego FoodCare przypisuje sobie działanie, do którego byli zobowiązani podpisaną między nami umową. Czynienie mi dzisiaj zarzutu, że jestem marce nie potrzebny, że ja nic nie inwestowałem i udowadnianie, że z tym projektem nie mam nic wspólnego jest wielką niegodziwością - mówi Dariusz Tiger Michalczewski.

więcej informacji:

Dariusz Tiger Michalczewski RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT    /    Maspex RSS ALERT    /    FoodCare RSS ALERT    /    napoje energetyzujące RSS ALERT    /    konflikt wokół Tigera RSS ALERT

KOMENTARZE (85)

  • MadBull 2011-01-20 12:58:46
    No to już dla Foodcare CZARNA d..a :0
  • Black to szajs... Nie polecam 2011-01-20 13:21:32
    Jak w temacie
  • Karolina K. 2011-01-20 13:23:22
    Black to cień dawnego Tigera
  • Poker Face 2011-01-20 13:26:00
    Ten napoj trzeba byloby zbadac licznikiem Geigera bo to megasyf
  • BLACK to podróba 2011-01-20 13:26:49
    Black to PODRÓBA!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.238.194.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.