Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FoodCare przejął kolejną znaną markę napojów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 05-12-2012, 09:21
FoodCare przejął kolejną znaną markę napojów
Wiesław Włodarski, prezes FoodCare

FoodCare kupił markę Blow - pierwszy w Polsce napój energetyzujący skierowany do kobiet. Dzięki inwestycji w promocję na poziomie 12 mln zł, w ciągu zaledwie roku FoodCare planuje ponad trzykrotnie zwiększyć udziały Blow w rynkowym torcie.

Marka Blow zadebiutowała na rynku w marcu 2011 r. Dzięki unikalnej recepturze poziomkowo-malinowego smaku z domieszką ekstraktu z hibiskusa i wody osmotycznej bardzo szybko przekonała polskie konsumentki, zdobywając ponad 5 proc. rynku w ciągu zaledwie dwóch miesięcy od debiutu. Obecnie udziały Blow sięgają 1,5 proc. FoodCare planuje jednak już w 2013 roku zwiększyć je do poziomu 5 proc., m.in. inwestując 12 mln zł w promocję marki. Brand będzie sygnowany nazwiskiem znanej amerykańskiej aktorki. Spółka na razie nie zdradza jednak, z którą gwiazdą nawiązała współpracę.

- Jestem przekonany, że zakup marki Blow okaże się kolejnym sukcesem w historii FoodCare. Mamy bogate doświadczenie w kreowaniu brandów-liderów, które możemy z powodzeniem przekuć w rynkowy triumf Blow. Reaktywacja Frugo, wprowadzenie na rynek marki Black promowanej przez Mike'a Tysona czy debiut typowo kobiecej marki Fitella - to odważne posunięcia biznesowe, które przyniosły spodziewane efekty. Nasze marki są dziś numerami 1 w swoich kategoriach, pokonując nie tylko polskie, ale także globalne brandy, które dotychczas dominowały na sklepowych półkach - komentuje Wiesław Włodarski, prezes FoodCare.

Napój energetyzujący dla kobiet będzie produkowany w zakładzie FoodCare w Niepołomicach. Aby sprostać zapotrzebowaniu konsumentek, koncern spożywczy z Zabierzowa w nadchodzącym roku zainwestuje 4-5 mln euro w nową linię produkcyjną. Spółka planuje także zwiększyć zasięg marki.

Do tej pory Blow był dostępny tylko w takich miejscach, jak siłownie czy kluby fitness. Prezes Wiesław Włodarski zapowiedział jednak, że zamierza w pełni wykorzystać współpracę z partnerami biznesowymi i udostępnić produkt w ogólnopolskich kanałach dystrybucji, wprowadzając Blow wszędzie tam, gdzie obecne są już napoje FoodCare.

Decyzja o zakupie kolejnej marki napoju energetycznego jest elementem spójnej strategii FoodCare, zakładającej konsekwentne rozbudowywanie portfolio produktów i marek. Grupa FoodCare jest obecnie producentem takich marek, jak: Gellwe, Frugo, Fitella, 4Move, Buddha i dwóch brandów napojów energetyzujących - Black Energy Drink oraz N-Gine.

Według danych AC Nielsen krajowy rynek napojów energetycznych wart jest 825 mln zł i rośnie w tempie 31 proc. rocznie. Polska jest tym samym trzecim największym rynkiem w Europie pod względem wielkości konsumpcji energetyków.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (8)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • sdada 11-12-2012, 11:33:
Dla oświeconej klientki: dać dziecku "chleba z serem i szklankę mleka"...z serem wypełnionym utrwalaczami, barwnikiem, konserwantami i mleka z domieszką proszków, odtłuszczaczy, i przedłużaczy świeżości.... nie dziękuje, wolę dać dziecku Frugo, wiem z czego je robią i jestem dużo spokojniejszy!
  • Do pracownik i do do pracownik 07-12-2012, 08:53:
W FC rozpętało sie piekło ,wszyscy pytaja: KIM JEST PRACOWNIK?
  • ...... 07-12-2012, 06:49:
Frugo już traci zainteresowanie Normalna kolejnść

Zobacz wszystkie komentarze (8)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH