REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

FoodCare przekonuje w reklamach, że Black to Tiger w nowej puszce

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-09-2011, 11:31

We wrześniu ruszyła kampania telewizyjna marki Black pod hasłem "Oryginalny smak w nowej puszce". Za jej kreację, podobnie jak za kreację kampanii wizerunkowej, która od początku lipca widoczna jest na nośnikach zewnętrznych, odpowiedzialne jest krakowskie studio projektowe CREOO Brand Design.

REKLAMA

- Konsumenci podczas badań wskazali smak jako najważniejszy element decyzji zakupowych dla kategorii napojów energetyzujących. Dlatego kampania marki Black akcentuje fakt, iż w nowych puszkach dostają to, do czego są przyzwyczajeni od lat: oryginalny i niepowtarzalny smak napoju, który wcześniej znajdowali w puszkach z napisem Tiger - powiedział Mariusz Kowalczyk, dyrektor kreatywny CREOO Brand Design.

- Napój rzeczywiście jest identyczny, natomiast sama puszka to zupełnie nowe rozwiązanie. Matowa aksamitna farba podkreśla charakter napoju pozycjonowanego jako premium, a dodatkowo optymalizuje powierzchnię chłodzenia napoju i doskonale leży w dłoni - dodał Mariusz Kowalczyk.

Kampania telewizyjna trwać będzie do końca września br. Spoty reklamowe emitowane będą w kanałach Polsat, Canal+ Sport, MTV, VIVA, ESKA TV, Comedy Central, Comedy Central Family, FOX, FOX Life i Extreme Sports.

Przypomnijmy, z początkiem września Maspex ruszył z długoterminową kampanią napojów energetycznych Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego. W sierpniu przeprowadzono ogólnopolską kampanię outdoorową, a teraz przyszedł czas na dalsze działania - reklamową kampanię telewizyjną i działania w Internecie. Czytaj: Maspex rusza z potężną kampanią Tigera

Czytaj także:

Ekspert: Kampania napoju Black to majstersztyk

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Bizantyjczyk 12-09-2011, 19:36:
Skoro niby tacy oryginalni to czemu niby żerują na nieswojej marce? Oryginalni to by byli jakby stworzyli coś od podstawi.
  • WW spalony w branzy 07-09-2011, 16:29:
Kolejna firma krzak z powiązaniami z Foodcare... Nikt spoza układu nie zrobi najmniejszego biznesu z WW. Logiczne, branża wie swoje
  • CREOO BRAND DESIGN - HAHAHA 07-09-2011, 15:36:
Creo brand design Mariusz Kowalczyk. Cześć Mariusz, skoro już masz taką poważną firmę, to może odpal jakiś portal. Takie duże i poważne firmy nie powinny działać bez strony internetowej :) Rozumiem, że Wiesław pozwala Ci wspólpracować z innymi podmiotami :)

Zobacz wszystkie komentarze (3)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 967) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH