Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FoodCare rozmawia o eksporcie Frugo

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 11-08-2011, 13:04
FoodCare rozmawia o eksporcie Frugo
Jak powiedział niedawno "Rzeczpospolitej" Wiesław Włodarski, prezes FoodCare, sprzedaż Frugo w pierwszym miesiącu obecności na rynku była o 220 proc. wyższa od założeń

Od początku lipca konsekwentnie budujemy i poszerzamy dystrybucję Frugo na terenie całego kraju, a nasze dalsze plany obejmują również eksport - powiedziała serwisowi portalspozywczy.pl, Paulina Włodarska, marketing manager FoodCare. Na celowniku jest Europa Środkowa i Zachodnia.

- Plany dotyczące eksportu Frugo są bardzo ambitne. Planujemy wprowadzenie napoju do największych krajów Unii Europejskiej takich, jak Wielka Brytania, Niemcy, Czechy, Słowacja, Chorwacja czy Bułgaria. Rozmowy są prowadzone, zatem w najbliższym czasie rozpoczniemy mocną ekspansję - tłumaczy Paulina Włodarska.

Jak dodaje, wprowadzając Frugo do sklepów, spółka FoodCare oczekiwała dużego popytu i nie tylko nie zawiodła się, ale wręcz jest mile zaskoczona danymi sprzedaży. - Wyniki sprzedaży po kilku pierwszych tygodniach są naprawdę rewelacyjne, co właściwie nie powinno dziwić, ponieważ z dawna oczekiwany powrót Frugo na sklepowe półki to najgłośniejsza tegoroczna premiera w kategorii napojów - przyznała nasza rozmówczyni.

Z drugiej trony Paulina Włodarska przyznaje, że firma obserwuje zahamowania popytu i podaży w segmencie soków i napojów owocowych. - Sytuację tę dodatkowo utrudnia silna i stale umacniająca się w tym segmencie pozycja marek prywatnych, osiągających najwyższe udziały wartościowe m.in. w istotnej dla nas kategorii napojów owocowych, jednak mimo wszystko jesteśmy zdania, iż rynek ma nadal spory potencjał również dlatego, że jest kategorią bardzo dochodową dla sklepów - komentuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • potęga eksportowa 31-08-2011, 22:34:
Pewnie że tak :)
(.....................) nie znają jednego słowa nawet po angielsku, nie potrafią nawet przetłumaczyć nazwy swojej firmy (nie oni to wymyślili). Eksport w Foodcarze nie wynosi nawet 5%, nigdy nie udało się Wiesiowi nic sprzdawać za granicę bo zawsze oszukiwał i odbiorców i swoich managerów, dlatego pewnie sukces frugo na innych rynkach będzie równie spektakularny jak i innych marek.
  • Eksport górą 12-08-2011, 10:50:
Eksport zawsze był mocną stroną tej firmy.
Eksport stanowi niemal 50% sprzedaży FC.
Prezes Włodarski osobiście zajmował się rozwojem eksportu poprzez szerokie kontakty, znajomość wielu języków oraz udział w zagranicznych targach.
Frugo podobnie jak pozostałe marki odniesie zatem spektakularny sukces za granicą ;-)
  • ojciec derektor 11-08-2011, 20:07:
Fudker rozmawia - ale między sobą ;)

Zobacz wszystkie komentarze (5)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 812) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH