REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

FoodCare rozszerza markę Frugo o kolejne produkty. Na rynku pojawił się kisiel

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-01-2012, 10:56
FoodCare rozszerza markę Frugo o kolejne produkty. Na rynku pojawił się kisiel
FoodCare sukcesywnie rozwija markę Frugo

Na rynku pojawił się kisiel Gellwe sygnowany logo Frugo. Paulina Włodarska, marketing manager w firmie FoodCare zapowiada na łamach serwisu portalspozywczy.pl, rozszerzanie portfolio Frugo o kolejne kategorie. Nie wyklucza także napojów energetyzujących.

REKLAMA

Nasza rozmówczyni nie ujawnia na razie jakie kolejne produkty znajdą się w portfolio marki Frugo. - Jedno mogę obiecać: wszystkie produkty, które planujemy wprowadzić pod marką Frugo będą unikalne i mocno owocowe - komentuje Paulina Włodarska.

Możliwe, że marka zaistnieje w nowych segmentach napojowych. - Na rynku napojów energetyzujących wciąż jest miejsce na nowe produkty. Nie wykluczamy pojawienia się mocno owocowego napoju energetyzującego, jednak żadne decyzje w tej sprawie nie zostały jeszcze podjęte - dodaje.

Kiesiele Słodki Kubek Frugo od Gellwe dostępne są obecnie w czterech smakach, ale wybór ten ma zostać rozszerzony. - Kisiele Frugo są krótko na rynku, ale już widzimy, że będzie to ogromny sukces marketingowy. W związku z tym planujemy poszerzyć ofertę Słodkich Kubków Frugo, ale z dużą rozwagą. Mogę powiedzieć, że już od połowy stycznia pojawi się kisiel o smaku białego Frugo. Będzie dostępny zarówno w sieciach, jak i sklepach tradycyjnych - potwierdza Paulina Włodarska.

- Ponieważ nowe produkty zostały fantastycznie przyjęte przez konsumentów, szybko zbudujemy wysokie udziały rynkowe - podsumowuje.

Przypomnijmy, FoodCare sukcesywnie rozwija markę Frugo. Niedawno firma wprowadziła napoje w butelkach o pojemności 750 ml. W planach także nowe smaki.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • cobra 20-01-2012, 10:18:
To produkt nie do zjedzenia ..........
  • asd 11-01-2012, 10:37:
Tak się (Moderator: fragment komentarza został usunięty) silną brend Frugo:( natworzą produktów, rozkminią na drobne silną markę Frugo, która za jakiś czas będzie nic nie znaczyć:((( Wiesław ma talent do niszczenia własnych produktów.
  • lika 06-01-2012, 22:45:
ciekawe czy rozruszają segment kisieli i budyni...?

Zobacz wszystkie komentarze (3)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH