Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FoodCare rusza z nową promocją napoju Black

  • Autor: pr
  • Data: 06-11-2012, 10:27

"This Is How BLACK Works!" to najnowsza promocja konsumencka napoju energetycznego firmy FoodCare. Twarzą tych działań będzie Mike Tyson.

Zadaniem internautów jest skompilowanie rozbrajającego, zaskakującego bądź wstrząsającego filmu, wykorzystującego zasoby serwisu YouTube lub własne materiały video. Konceptem kreatywnym każdego filmu dowodzi sam Mike Tyson.

Konkurs potrwa do 18 listopada br. Jego zwycięzca otrzyma zapas Black Energy równy wadze Mike'a Tysona, a także limitowaną lodówkę Black. Ponadto, co tydzień 10 autorów najpopularniejszych video otrzyma czteropak Blacka. Promocja konkursu wsparta jest reklamą na Facebooku. Za kreację i przygotowanie aplikacji konkursowej odpowiada Grey Group.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH