FoodCare rusza z nową promocją napoju Black
"This Is How BLACK Works!" to najnowsza promocja konsumencka napoju energetycznego firmy FoodCare. Twarzą tych działań będzie Mike Tyson.
Zadaniem internautów jest skompilowanie rozbrajającego, zaskakującego bądź wstrząsającego filmu, wykorzystującego zasoby serwisu YouTube lub własne materiały video. Konceptem kreatywnym każdego filmu dowodzi sam Mike Tyson.
Konkurs potrwa do 18 listopada br. Jego zwycięzca otrzyma zapas Black Energy równy wadze Mike'a Tysona, a także limitowaną lodówkę Black. Ponadto, co tydzień 10 autorów najpopularniejszych video otrzyma czteropak Blacka. Promocja konkursu wsparta jest reklamą na Facebooku. Za kreację i przygotowanie aplikacji konkursowej odpowiada Grey Group.

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL
NEWSLETTER
Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku
Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+
Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych
NAPISZ DO NAS