REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

FoodCare stawia na izotoniki. Chce pokonać Oshee i Coca-Colę

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 04-06-2012, 08:36
FoodCare stawia na izotoniki. Chce pokonać Oshee i Coca-Colę
Wiesław Włodarski, prezes FoodCare; Fot. ŻelaznaStudio

Tempo, w jakim rośnie sprzedaż izotoników, zwanych też napojami dla sportowców, jest rekordowe.To rozpala konkurencję - pisze "Rzeczpospolita".

REKLAMA

W ciągu pierwszych czterech miesięcy tego roku popyt na nie zwiększył o 50 proc. - podaje firma badawcza Nielsen. W ubiegłym roku, gdy łączna sprzedaż napojów zmalała w Polsce o ponad 3 proc., wielkość tej części rynku urosła o ponad 30 proc. - pisze "Rz".

Na razie bezkonkurencyjny na rynku jest napój Powerade z portfolio Coca-Coli. Jego udziały w rynku w ujęciu ilościowym przekraczają 30 proc. Dwa lata temu rękawicę rzuciła mu marka Oshee - dziś wicelider. Po piętach zaczyna jej jednak deptać FoodCare

W ciągu pięciu miesięcy br. sprzedaż marki Powerade urosła o 1,4 proc. W tym czasie Oshee zwiększył swoją o 45 proc., a 4Move z portfolio FooDcare - o niemal 360 proc. Wiesław Włodarski juz zapowiada, że jeszcze w tym roku jego marka przegoni Oshee z podium wicelidera. Zacznie też pracować nad pokonaniem Coca-Coli. Daje sobie na to trzy lata - czytamy w "Rz".

KOMENTARZE: (10)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Marcin 13-06-2012, 00:20:
Miałem styczność zarówno z FoodCare jak i z OSHEE (przez ładnych kilka lat) i powiem tak: FoodCare ma duże możliwości finansowe ale kiepsko to wykorzystuje. Wszystko robi na siłę, bardzo topornie. Po prostu pompuje produkt na półkę. Ma dobrze zorganizowaną dystrybucję etc i tyle. Oshee: pomimo o wiele mniejszych możliwości, budują kompetencję oraz zaufanie do klienta (czego brakuje FoodCare), w swoich działaniach maksymalnie wykorzystuję swoje możliwości finansowe. I tutaj zobaczcie na opakowania, strony www, FB etc. Dlatego, mimo jakieś "rozbieżności" zdań z właścicielami, będę dopingował OSHEE :) I w żaden sposób nie jestem stronniczy. Na koniec: kupiec zapomniał sytuację jaka była z TIGERem i RedBullem - też wszyscy uważali, że jest niemożliwe zdetronizowanie byka w Polsce... FoodCare się udało
  • dsc 11-06-2012, 10:45:
Kupiec widzę że znasz się na tym jak pies na gwiazdach:( Ten "tani bokser" to akurat NAJDROŻSZY bokser w historii... chyba nikt nie zarobił tyle kasy w boksie co M.Tyson! Chociaż Powerade to marka globalna, to na naszym rynku radzi sobie od lat słabiutko... Jestem przekonany że dobry projekt rodzimego produktu jest w stanie szybko ograć obecnego lidera.
  • kupiec 04-06-2012, 22:46:
Drodzy Internauci,

zadna z tych firm wymienionych nie jest wstanie uzyskac takiej pozycji jak produkt POWERADE - to jest koncert globalny. rozumiem, ze ambicje Firmy Oshee jak i Foodcare sa duze , lecz niestety nie ta liga. jeszcze ten Foodcare to rozumiem, slychac o Nich , o Frugo, Blacku z tym Amerykaninem - tanim Bokserem ale Oshee ? to oni jeszcze istnieja?

Zobacz wszystkie komentarze (10)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH