FoodCare wprowadzi nowe smaki i pojemności butelek Frugo

Po udanym debiucie marki Frugo, FoodCare pracuje nad rozszerzenie portfolio o nowe smaki. Ostatnio pojawił się piąty smak - białe Frugo, a spółka już pracuje nad kolejnym napojem, tym razem niebieskim - pisze "Wyborcza.biz".
Pomysł na niebieskie Frugo zrodził się na Facebook'u, gdzie założono dedykowany fan page "Frugo wróć" i zadano pytanie, jakie następne Frugo chcą konsumenci. A to nie koniec działań - już teraz trwają prace nad dużą butelką Frugo o pojemności 750 ml, która będzie miała identyczny kształt jak przed laty i charakterystyczny klikający kapsel.
Jak tłumaczy Paulina Włodarska, dyrektor marketingu w FoodCare, ilość sprzedanych butelek Frugo od lipca należy liczyć na dziesiątki milionów, a sprzedaż zdecydowanie przekroczyła oczekiwania spółki. Jej zdaniem, mimo jesieni, nic nie wskazuje na zmianę tego trendu.
Właściciel napoju Frugo widzi też dużą szansę w rynkach zagranicznych.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!