REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

FoodCare z mocą wraca na rynek - rusza z kampanią promującą Tigera

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 28-12-2010, 15:55
FoodCare z mocą wraca na rynek - rusza z kampanią promującą Tigera
Black Energy Drink to noworoczna limitowana edycja napoju Tiger

Po wznowieniu produkcji napoju Tiger, FoodCare postanawia odrobić straty. Sądowy zakaz z początku grudnia wstrzymał bowiem nie tylko sprzedaż i produkcję napoju, co, jak podkreślał prezes spółki, wiązało się z milionowymi stratami, ale również przerwał dotychczasową kampanię reklamową.

REKLAMA

FoodCare ruszył teraz z kampanią promującą limitowaną, noworoczną edycję Tigera - Black Energy Drink.

Kampania jest częścią dużej akcji promującej "jedyny oryginalny na rynku napój Tiger Energy Drink", dzięki której firma chce przeciwstawić się napojowi wprowadzanemu przez Maspex.

- "Czarny to nie kolor, czarny to siła. Power is black" - poprzez hasło naszej kampanii chcemy zwrócić uwagę konsumentów na to, że jedyny oryginalny na rynku Tiger Energy Drink występuje teraz w czarnych opakowaniach, a jego producentem jest firma FoodCare - mówi Karolina Kowalczyk, kierownik ds. mediów i rozwoju sprzedaży FoodCare Sp. z o.o.

Przypomnijmy, że Sąd Okręgowy w Gdańsku wstrzymał wykonanie postanowienia z 1 grudnia br. o zakazie produkcji, sprzedaży i promocji przez FoodCare Sp. o.o. produktów energetycznych w opakowaniach zawierających oznaczenie z elementem "Tiger". Po trzech tygodniach od wstrzymania produkcji, firma mogła ruszyć ze swą działalnością. W wywiadzie udzielonym TVN CNBC prezes spółki Wiesław Włodarski przyznaje, że na przestoju FoodCare stracił co najmniej kilka milionów złotych. Zapowiada także walkę z Maspeksem, który na podstawie umowy licencyjnej podpisanej z Dariuszem "Tigerem" Michalczewskim, wypuścił na rynek nowy napój energetyzujący pod marką Tiger. Według prezesa Włodarskiego, produkt Maspeksu jest bardzo zbliżony do flagowej marki FoodCare, do której to FoodCare ma pełne prawa.

Kampania reklamowa edycji limitowanej Tigera prowadzona jest w telewizji i kinach, równolegle z outdoorem. 15-sekundowy spot emitowany jest w TVN, TVN 7, TV Polsat i sieci At Media. W ramach kampanii została uruchomiona specjalny serwis internetowy www.powerisblack.com, który będzie platformą komunikacji z konsumentami. Akcji towarzyszą działania promocyjne m.in. konkursy z nagrodami. Kreację kampanii przygotowała agencja TBWA. Spot telewizyjny wyprodukowało Studio Film Reaktor. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox.

KOMENTARZE: (70)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kubica 08-01-2011, 23:27:
Podobno Foodcare ma problem - Kubica nie przedłużył kontraktu. Ciekawe kim będą promować ten shit Ngine. Michalczewski zerwał umowę. NIe mają nikogo już..
  • red 08-01-2011, 23:26:
Niech Włodarski Wiesław zwróci to co winien ludziom, pracownikom no i Dariuszowi Michalczewskiemu. Przecież on tylko kombinuje jak tu nie płacić i oszukiwać. Dlatego wprowadził lewego Blacka. ..
  • skl 08-01-2011, 15:42:
Niech teraz im zwrócą te kilka milionów strat jakie ponieśli

Zobacz wszystkie komentarze (70)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 110) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH