Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

FoodCare z mocą wraca na rynek - rusza z kampanią promującą Tigera

Po wznowieniu produkcji napoju Tiger, FoodCare postanawia odrobić straty. Sądowy zakaz z początku grudnia wstrzymał bowiem nie tylko sprzedaż i produkcję napoju, co, jak podkreślał prezes spółki, wiązało się z milionowymi stratami, ale również przerwał dotychczasową kampanię reklamową.

FoodCare z mocą wraca na rynek - rusza z kampanią promującą Tigera
Black Energy Drink to noworoczna limitowana edycja napoju Tiger

FoodCare ruszył teraz z kampanią promującą limitowaną, noworoczną edycję Tigera - Black Energy Drink.

Kampania jest częścią dużej akcji promującej "jedyny oryginalny na rynku napój Tiger Energy Drink", dzięki której firma chce przeciwstawić się napojowi wprowadzanemu przez Maspex.

- "Czarny to nie kolor, czarny to siła. Power is black" - poprzez hasło naszej kampanii chcemy zwrócić uwagę konsumentów na to, że jedyny oryginalny na rynku Tiger Energy Drink występuje teraz w czarnych opakowaniach, a jego producentem jest firma FoodCare - mówi Karolina Kowalczyk, kierownik ds. mediów i rozwoju sprzedaży FoodCare Sp. z o.o.

Przypomnijmy, że Sąd Okręgowy w Gdańsku wstrzymał wykonanie postanowienia z 1 grudnia br. o zakazie produkcji, sprzedaży i promocji przez FoodCare Sp. o.o. produktów energetycznych w opakowaniach zawierających oznaczenie z elementem "Tiger". Po trzech tygodniach od wstrzymania produkcji, firma mogła ruszyć ze swą działalnością. W wywiadzie udzielonym TVN CNBC prezes spółki Wiesław Włodarski przyznaje, że na przestoju FoodCare stracił co najmniej kilka milionów złotych. Zapowiada także walkę z Maspeksem, który na podstawie umowy licencyjnej podpisanej z Dariuszem "Tigerem" Michalczewskim, wypuścił na rynek nowy napój energetyzujący pod marką Tiger. Według prezesa Włodarskiego, produkt Maspeksu jest bardzo zbliżony do flagowej marki FoodCare, do której to FoodCare ma pełne prawa.

Kampania reklamowa edycji limitowanej Tigera prowadzona jest w telewizji i kinach, równolegle z outdoorem. 15-sekundowy spot emitowany jest w TVN, TVN 7, TV Polsat i sieci At Media. W ramach kampanii została uruchomiona specjalny serwis internetowy www.powerisblack.com, który będzie platformą komunikacji z konsumentami. Akcji towarzyszą działania promocyjne m.in. konkursy z nagrodami. Kreację kampanii przygotowała agencja TBWA. Spot telewizyjny wyprodukowało Studio Film Reaktor. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wiesław Włodarski RSS ALERT    /    Dariusz Tiger Michalczewski RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT    /    Maspex RSS ALERT    /    FoodCare RSS ALERT    /    reklama RSS ALERT    /    energetyki RSS ALERT

KOMENTARZE (70)

  • naenergetyzowany 2010-12-28 16:59:06
    To jakis nowy wprowadzaja bo to juz nie Tiger tylko Black. Czyli faktycznie coś z tym Tigerem od FC nie tak.
  • alex 2010-12-28 18:52:22
    ciekawe jak teraz zachowa się [fragment komentarza został usunięty zgodnie z regulaminem portalu: wypowiedzi na forum nie mogą obrażać i pomawiać osób trzecich - redakcja portalu] maspex?Marka wypromowana przed długoletnią pracę ludzi Food Care miałaby pójść na marne?to nie michalczewski jest powodem sukcesu Tigera na rynku energetyków i maspex doskonale o tym wie.Dlatego nie ma podobizny michalczewskiego na puszcze maspexowskiej.[fragment komentarza został usunięty zgodnie z regulaminem portalu: wypowiedzi na forum nie mogą obrażać i pomawiać osób trzecich - redakcja portalu] Mam nadzieję,że niedługo sąd rozstrzygnie ten haniebny spór i maspex zmuszony zostanie do zapłaty kilkudziesięciomilionowego odszkodowania.jak maspex ma ochotę płacić licencje michalczewskiemu,której ten nie posiada to jego sprawa,ale niech nie wmawia ludziom,że to nie maspex jest stroną konfliktu.Oczywiście,że jest stroną [fragment komentarza został usunięty zgodnie z regulaminem portalu: wypowiedzi na forum nie mogą obrażać i pomawiać osób trzecich - redakcja portalu]
  • eyeofthetiger 2010-12-28 19:07:15
    Maspex zachowuje się jak [fragment komentarza został usunięty zgodnie z regulaminem portalu: wypowiedzi na forum nie mogą obrażać i pomawiać osób trzecich - redakcja portalu], dlaczego nie wymyślili swojego wzoru puszki, tylko puszke taką samą która należy do FC i gdzie na puszcze z Maspexu jest wizerunek Michalczewskiego o co taką wojnę Michlczewski prowadzi
  • nailemocy 2010-12-28 20:49:42
    Ciekawe na ile tej mocy Foodcare starczy? To co w końcu beda reklamowa, Tigera o którego walcza czy tego Blacka co wprowadzaja? Nie do końca rozumiem ale chyba faktycznie coś jest na rzeczy i naskrobali w zakresie Tigera skoro przechodza na Blacka.
  • cogito 2010-12-28 20:52:54
    No to ciekawe który Tiger zostanie na rynku. Nie wierze by Maspex nie sprawdzil dokładnie sprawy przed kupireniem licencji na Tigera. Chyba to ostatnie podrygi Foodcare.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.200.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.