Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FoodCare z mocą wraca na rynek - rusza z kampanią promującą Tigera

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 28-12-2010, 15:55
FoodCare z mocą wraca na rynek - rusza z kampanią promującą Tigera
Black Energy Drink to noworoczna limitowana edycja napoju Tiger

Po wznowieniu produkcji napoju Tiger, FoodCare postanawia odrobić straty. Sądowy zakaz z początku grudnia wstrzymał bowiem nie tylko sprzedaż i produkcję napoju, co, jak podkreślał prezes spółki, wiązało się z milionowymi stratami, ale również przerwał dotychczasową kampanię reklamową.

FoodCare ruszył teraz z kampanią promującą limitowaną, noworoczną edycję Tigera - Black Energy Drink.

Kampania jest częścią dużej akcji promującej "jedyny oryginalny na rynku napój Tiger Energy Drink", dzięki której firma chce przeciwstawić się napojowi wprowadzanemu przez Maspex.

- "Czarny to nie kolor, czarny to siła. Power is black" - poprzez hasło naszej kampanii chcemy zwrócić uwagę konsumentów na to, że jedyny oryginalny na rynku Tiger Energy Drink występuje teraz w czarnych opakowaniach, a jego producentem jest firma FoodCare - mówi Karolina Kowalczyk, kierownik ds. mediów i rozwoju sprzedaży FoodCare Sp. z o.o.

Przypomnijmy, że Sąd Okręgowy w Gdańsku wstrzymał wykonanie postanowienia z 1 grudnia br. o zakazie produkcji, sprzedaży i promocji przez FoodCare Sp. o.o. produktów energetycznych w opakowaniach zawierających oznaczenie z elementem "Tiger". Po trzech tygodniach od wstrzymania produkcji, firma mogła ruszyć ze swą działalnością. W wywiadzie udzielonym TVN CNBC prezes spółki Wiesław Włodarski przyznaje, że na przestoju FoodCare stracił co najmniej kilka milionów złotych. Zapowiada także walkę z Maspeksem, który na podstawie umowy licencyjnej podpisanej z Dariuszem "Tigerem" Michalczewskim, wypuścił na rynek nowy napój energetyzujący pod marką Tiger. Według prezesa Włodarskiego, produkt Maspeksu jest bardzo zbliżony do flagowej marki FoodCare, do której to FoodCare ma pełne prawa.

Kampania reklamowa edycji limitowanej Tigera prowadzona jest w telewizji i kinach, równolegle z outdoorem. 15-sekundowy spot emitowany jest w TVN, TVN 7, TV Polsat i sieci At Media. W ramach kampanii została uruchomiona specjalny serwis internetowy www.powerisblack.com, który będzie platformą komunikacji z konsumentami. Akcji towarzyszą działania promocyjne m.in. konkursy z nagrodami. Kreację kampanii przygotowała agencja TBWA. Spot telewizyjny wyprodukowało Studio Film Reaktor. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (70)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kubica 08-01-2011, 23:27:
Podobno Foodcare ma problem - Kubica nie przedłużył kontraktu. Ciekawe kim będą promować ten shit Ngine. Michalczewski zerwał umowę. NIe mają nikogo już..
  • red 08-01-2011, 23:26:
Niech Włodarski Wiesław zwróci to co winien ludziom, pracownikom no i Dariuszowi Michalczewskiemu. Przecież on tylko kombinuje jak tu nie płacić i oszukiwać. Dlatego wprowadził lewego Blacka. ..
  • skl 08-01-2011, 15:42:
Niech teraz im zwrócą te kilka milionów strat jakie ponieśli

Zobacz wszystkie komentarze (70)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 661) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.