REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Foodcare zadowolony z efektów kampanii marki Black

  • Autor: pr
  • Data: 23-07-2012, 18:38

Zakończyła się kampania telewizyjna marki Black - pierwsza odsłona kompleksowej kampanii z udziałem Mike'a Tysona, obejmującej także outdoor i działania w internecie. Emitowane w jej ramach spoty "Black&White Room" i "Black Service Vending Machine" obejrzało prawie 7 milionów widzów z założonej grupy docelowej.

REKLAMA

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów naszych działań. Kampania dotarła do prawie 7 milionów osób z założonej grupy docelowej, a wszystkie wskaźniki zostały zrealizowane ponad zakładany poziom. O sukcesie kampanii zdecydował nie tylko nowatorski charakter spotów i ich profesjonalne przygotowanie z udziałem Mike'a Tysona, ale także bardzo dobry dobór mediów - mówi Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

Zdaniem Pauliny Włodarskiej doskonałym posunięciem był zakup spotów przy meczach Euro 2012. - Ich ogromna oglądalność zaskoczyła nawet ekspertów - dodaje.

30-sekundowe spoty "Black&White Room" i "Black Service Vending Machine" emitowane były przez cały czerwiec w głównych stacjach telewizyjncych oraz targetowanych kanałach muzycznych, filmowych i sportowych. Ich uzupełnieniem był 8-sekundowy spot sponsorski, przygotowany również z udziałem Mike'a Tysona.

- Dopełnieniem kampanii telewizyjnej były działania w sieci obejmujące serwisy VoD, portale modowe i media społecznościowe. Z nich również jesteśmy bardzo zadowoleni. Szczególnie pozytywnie zaskoczyła nas oglądalność spotów Black w kampanii VoD. Stanowiły one wsparcie kampanii telewizyjnej i zaplanowaliśmy je tak, by dotarły do osób rzadziej oglądających tradycyjną telewizję podsumowuje - dodała Paulina Włodarska.

W ocenie firmy FoodCare, zakończona kampania telewizyjna marki Black przełożyła się na ogromny wzrost rozpoznawalności brandu oraz szerszą obecność produktów Black Energy w punktach sprzedaży.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • makk 06-08-2012, 09:22:
No ja bym nie był zadowolony z takich efektów, wystarczy poczytać na portalach co piszą ludzie na temat tej reklamy z Tysonem.
  • marta 06-08-2012, 09:20:
Nie mam pojcia z czego oni sie cieszą. Przeciez ludzie nie chca juz oglądac Tysona.. zle sie im to kojarzy.
  • tak o 01-08-2012, 16:53:
do żurawina - Black to nie jest nowa marka - wcześniej był to Tiger a później Black Tiger tylko oczywiście Michalczewskiemu musiało się coś nie spodobać i musiałoby być kilka spraw w sądzie i tak Black I Tiger się rozbiły na 2 różne marki. Więc się nie dziwię sukcesowi Black'a bo się należy za to że to dzięki nimi zaistniał Tiger i to w ich czasach Tiger to był naprawdę Tiger, choć dzisiaj ani Tiger ani Black już nie smakują tak samo jak Tiger za pięknych lat :)

Zobacz wszystkie komentarze (4)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 533) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH