Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FoodCare zamierza kolejny raz pozwać Maspex

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-07-2012, 16:09
FoodCare zamierza kolejny raz pozwać Maspex
Prezes FoodCare - Wiesław Włodarski; fot. ŻelaznaStudio

- Przyłapaliśmy konkurenta na kolejnym nieuczciwym działaniu - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Wiesław Włodarski, prezes zarządu FoodCare.

- W kilku sklepach na standach z logo Black i z wizerunkiem Mika Tysona umieszczone zostały produkty marki Tiger, a na półkach pomiędzy butelkami Frugo stoją napoje Life. Ekspozycja produktów, która mylnie sugeruje klientom wybór i w ten sposób zatraca pojęcie marki jest bez wątpienia celowym działaniem konkurenta. To niespotykane nigdzie w cywilizowanym świecie działania, dlatego zamierzamy podjąć kroki prawne w tej sprawie - wyjaśnia Wiesław Włodarski.

- Nikomu nie trzeba przypominać, że używane w sklepach standy zawsze są własnością danej firmy, dlatego nie można na nich eksponować produktów innych firm czy brandów. Zdaję sobie sprawę, iż możemy usłyszeć w odpowiedzi konkurencji, że to decyzja pracowników sklepów, ale po przesłuchaniu przedstawicieli handlowych konkurencji, prokuratura szybko ustali kto zlecił im takie działanie - komentuje prezes FoodCare.

Przedstawiciele Maspex zaprzeczają, jakoby opisywana przez prezesa FoodCare sprawa miała znamiona przestępstwa. - Ani my, ani żadna inna firma nie jest dysponentem miejsca w sklepie, a jakiekolwiek umowy półkowe są prawnie zakazane. Eksponowanie naszych produktów na dużą skalę w sklepach świadczy o dużej ich rotacji. Firma FoodCare do swoich działań handlowych włączyła - jak widać - na stałe prokuraturę. Podchodzimy do tego z rozbawieniem i traktujemy jako intelektualny wkład konkurenta w ubogacenie arsenału narzędzi handlowych - komentuje dla portalspozywczy.pl, Dorota Liszka, manager ds. komunikacji korporacyjnej, Maspex Wadowice.

Jak wiadomo, nie będzie to pierwsza sprawa dotycząca nieuczciwej konkurencji, która trafi do prokuratury. - Przypominam, że w krakowskiej prokuraturze toczy się już postępowanie w sprawie kradzieży koncepcji reklamowych dla marki Frugo, do których wyłączne prawa posiada firma FoodCare. Jesteśmy pewni wygranej, ponieważ mamy świadka - autora tej kampanii. A ja sam jako prezes firmy FoodCare zawsze będę bronić swoich marek, pomysłów, praw, wizerunku i całego biznesu - podsumowuje Wiesław Włodarski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (19)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • jundi 23-08-2012, 17:55:
Jak to po co? Nieważne co mówią, aby nazwy nie przekręcili... Niestety niektórzy się wciąż tym kierują jak widać...
  • sel 18-07-2012, 09:15:
No i pytam sie po raz kolejny po co ? I tak ta ich firma juz przez Tysona jest na straconej pozycji.
  • miu 18-07-2012, 09:13:
Oni sa naprawde dziwini i chyba nie maja nic innego do roboty tylko takie zabawy w kotka i myszke.

Zobacz wszystkie komentarze (19)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH