FoodCare zapowiada 40-proc. wzrost przychodów w br.

W 2012 roku przychody FoodCare mają zwiększyć się o 40 proc. i sięgną 650 mln zł. W 2011 r. wyniosły 465 mln zł i były o prawie 10 proc. wyższe niż rok wcześniej - czytamy w "Rzeczpospolitej".
Wiesław Włodarski, właściciel grupy FoodCare zapowiedział w rozmowie z "Rz", że w zakładzie w Niepołomicach uruchomiona została linia produkcyjna, dzięki której sprzedaż napojów Frugo zwiększy się o co najmniej 30 proc. Inwestycja kosztowała niemal 30 mln zł. W tym roku rozpocznie się rozszerzanie palety produktów Frugo. Marką tą mają być firmowane m.in.: lody, sorbety, żelki.
Spore plany wiązane są także z marką Gellwe. Firma zamierza oferować tsyropy owocowe wykorzystywane m.in. jako dodatek do herbaty - czytamy w "Rz".
Czarnym koniem FoodCare ma być w tym roku także napój izotoniczny 4Move, gdyż marka jest sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej i planowane są działania promocyjne związane z tym faktem.
Czytaj także: FoodCare rozszerza markę Frugo o kolejne produkty. Na rynku pojawił się kisiel

KOMENTARZE: (2)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (2)