REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Gellwe: W okresie przedświątecznym sprzedaż dodatków do pieczenia rośnie o około 30 proc.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-12-2011, 11:57
Gellwe: W okresie przedświątecznym sprzedaż dodatków do pieczenia rośnie o około 30 proc.
Gellwe przed świętami notuje wzrosty sprzedaży dodatków do pieczenia

- Największe piki sprzedażowe notują proszek do pieczenia, cukier wanilinowy, aromaty i soda. Duże wzrosty sprzedażowe widoczne są także na wolumenach budyniu śmietankowego i waniliowego - mówi Paulina Włodarska, marketing manager w firmie FoodCare.

REKLAMA

Dodatki do pieczenia konsumenci najchętniej kupują w kanale nowoczesnym, czyli hiper- i supermarketach, które generują ok. 70 proc. obrotu. Pozostałe 30 proc. sprzedaży odbywa się w kanale tradycyjnym.

- W okresie przedświątecznym innych dodatków takich, jak kwas cytrynowy używany do zakwaszania tradycyjnych świątecznych potraw czy żelatyna, bez której trudno o wigilijnego karpia w galarecie również znacząco rośnie - mówi Paulina Włodarska, marketing manager w firmie FoodCare.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 247) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH