REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Gerber przeszedł kompleksowy relaunch marki

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 29-06-2012, 12:01

Międzynarodowa agencja brandingowa Delikatessen, z siedzibą w Warszawie i Hamburgu, przeprowadziła relaunch całej linii słoików oraz soków marki Gerber, lidera w kategorii posiłków dla niemowląt i małych dzieci w Polsce.

REKLAMA

 „Jednym z najtrudniejszych wyzwań dla agencji brandingowej jest przeprowadzenie gruntownego relaunchu własnego projektu - w tym wypadku opakowań - szczególnie, jeśli od ostatniej zmiany szaty graficznej, minęły tylko trzy lata" - zdradza właściciel agencji i dyrektor kreatywny Robert Neumann.

Do zadań agencji należało m.in. stworzenie nowego graficznego nośnika marki, który zastąpił dotychczasowy niebieski trójkąt, tzw. „brand-roof", a także zintegrowanie logotypu Nestlé przy logotypie marki Gerber. Działania Delikatessen objęły także rewitalizację marki Gerber w stronę najnowszych trendów związanych z naturalnością. Koncept identyfikacji wizualnej nawiązujący do natury, coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Matki preferują naturalne artykuły żywnościowe, co do których mają pewność, że będą dobre i bezpieczne dla ich dzieci.

Z tego przekonania wynika nowy design marki. Odświeżone, lżejsze w wyrazie etykiety, przedstawiają nieprzetworzone produkty składowe posiłków, wkomponowane w rozświetlone tło. Apetyczne składniki dziecięcych dań umieszczono w wiklinowych koszach, leżących wprost na trawie. Całość opatrzona została ikonami, które wyraźnie komunikują kluczowe (dla matek), przy zakupie tego typu produktów, informacje: kategorie posiłkowe, grupy wiekowe oraz korzyści funkcjonalne. Tak pomyślany design, stworzył doskonałe możliwości budowania subbrandów.

W ten sposób powstała linia produktów o nazwie Kuchnia Polska. Łącznie relaunch objął 99 produktów z serii Naturality oraz 18 z serii Kuchnia Polska, które są nowością marki Gerber. Dodatkowo projektanci zespołu Delikatessen stworzyli 3 nowe designy dla linii produktów sosów dla dzieci po 1. roku życia - DoReMi. Współpracująca z marką Gerber nieprzerwanie od 2003 roku agencja, może się pochwalić międzynarodowym zasięgiem zaproponowanych przez siebie rozwiązań graficznych.

Nowy design produktów marki Gerber, został wdrożony nie tylko w Polsce, ale zaakceptowano go także w centrali koncernu i przyjęto jako globalny standard dla opakowań Nestlé/Gerber. „Przeprowadzony przez nas relaunch znacząco pomaga w zmianie postrzegania marki i to zarówno w ocenie klienta, jak i konsumentów, dla których stworzyliśmy nowy design" - podsumowuje Robert Neumann.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 110) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH