Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Gerber przeszedł kompleksowy relaunch marki

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 29-06-2012, 12:01

Międzynarodowa agencja brandingowa Delikatessen, z siedzibą w Warszawie i Hamburgu, przeprowadziła relaunch całej linii słoików oraz soków marki Gerber, lidera w kategorii posiłków dla niemowląt i małych dzieci w Polsce.

 „Jednym z najtrudniejszych wyzwań dla agencji brandingowej jest przeprowadzenie gruntownego relaunchu własnego projektu - w tym wypadku opakowań - szczególnie, jeśli od ostatniej zmiany szaty graficznej, minęły tylko trzy lata" - zdradza właściciel agencji i dyrektor kreatywny Robert Neumann.

Do zadań agencji należało m.in. stworzenie nowego graficznego nośnika marki, który zastąpił dotychczasowy niebieski trójkąt, tzw. „brand-roof", a także zintegrowanie logotypu Nestlé przy logotypie marki Gerber. Działania Delikatessen objęły także rewitalizację marki Gerber w stronę najnowszych trendów związanych z naturalnością. Koncept identyfikacji wizualnej nawiązujący do natury, coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Matki preferują naturalne artykuły żywnościowe, co do których mają pewność, że będą dobre i bezpieczne dla ich dzieci.

Z tego przekonania wynika nowy design marki. Odświeżone, lżejsze w wyrazie etykiety, przedstawiają nieprzetworzone produkty składowe posiłków, wkomponowane w rozświetlone tło. Apetyczne składniki dziecięcych dań umieszczono w wiklinowych koszach, leżących wprost na trawie. Całość opatrzona została ikonami, które wyraźnie komunikują kluczowe (dla matek), przy zakupie tego typu produktów, informacje: kategorie posiłkowe, grupy wiekowe oraz korzyści funkcjonalne. Tak pomyślany design, stworzył doskonałe możliwości budowania subbrandów.

W ten sposób powstała linia produktów o nazwie Kuchnia Polska. Łącznie relaunch objął 99 produktów z serii Naturality oraz 18 z serii Kuchnia Polska, które są nowością marki Gerber. Dodatkowo projektanci zespołu Delikatessen stworzyli 3 nowe designy dla linii produktów sosów dla dzieci po 1. roku życia - DoReMi. Współpracująca z marką Gerber nieprzerwanie od 2003 roku agencja, może się pochwalić międzynarodowym zasięgiem zaproponowanych przez siebie rozwiązań graficznych.

Nowy design produktów marki Gerber, został wdrożony nie tylko w Polsce, ale zaakceptowano go także w centrali koncernu i przyjęto jako globalny standard dla opakowań Nestlé/Gerber. „Przeprowadzony przez nas relaunch znacząco pomaga w zmianie postrzegania marki i to zarówno w ocenie klienta, jak i konsumentów, dla których stworzyliśmy nowy design" - podsumowuje Robert Neumann.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH