REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Grupa Sobieski zmienia wizerunek i podwyższa jakość wódek Starogardzkiej, Krakowskiej i Ojczystej.

  • Autor: Grupa Sobieski
  • Data: 05-02-2009, 15:56

Grupa Sobieski - producent markowych alkoholi, w tym wódki Sobieski - poinformowała, że w całej Polsce dostępne są już wódki Starogardzka, Krakowska i Ojczysta w nowej szacie graficznej. Grupa Sobieski zdecydowała się na wprowadzenie nowych opakowań dla trzech różnych produktów przy jednoczesnej zmianie receptur alkoholi.

REKLAMA

Obecnie, wódki Starogardzka i Krakowska są destylowane aż czterokrotnie.

W zeszłym roku Grupa Sobieski sprzedała blisko 22 miliony litrów Starogardzka Vodka, co daje jej 10,85 proc. udziału w rynku wódek czystych (Nielsen styczeń-grudzień 2008, udziały ilościowe). Druga marka wódki w Polsce od ponad pięciu lat należy do prestiżowego Klubu Milionerów, do którego trafiają jedynie te marki, których sprzedaż w ciągu jednego roku przekracza ponad jeden milion dziewięciolitrowych kartonów.

- Wódka Starogardzka jest bardzo popularną i rozpoznawalną marką alkoholu na krajowym rynku. Zintegrowane zabiegi technologiczne, mające na celu udoskonalenie receptury i podniesienie jakości alkoholu, w połączeniu ze zmianami opakowania, to ukłon w kierunku dotychczasowych, lojalnych klientów tej cenionej marki, i jednocześnie inicjatywa zmierzająca do zainteresowania nowych klientów tą marką - mówi Paweł Gręda-Szarzyński, Brand Manager w Grupie Sobieski.


Grupa Sobieski jest czołowym producentem i dystrybutorem alkoholi wysokoprocentowych w Polsce, jej udziały w rynku wynoszą około 24 proc. Przychody Grupy w Polsce w 2007 roku wyniosły ponad 2,2 mld pln. W skład Grupy Sobieski wchodzą: firma Sobieski Sp. z o.o., cztery zakłady produkcyjne w Polsce i jeden na Litwie, sieć własnych sklepów Galerie Alkoholi oraz jedenaście spółek dystrybucyjnych. Grupa Sobieski należy do Grupy Belvédère notowanej na paryskiej i warszawskiej giełdzie. W 2007 roku Grupa Belvédère, obecna na rynkach Europy, Azji i obu Ameryk, osiągnęła rekordową sprzedaż w wysokości 1 042 milionów EUR, o 35,5 proc. więcej w porównaniu z 2006 rokiem. Polska jest jednym z najważniejszych rynków dla Grupy Belvédère w Europie, generowanych jest tu ponad 40% przychodów ze sprzedaży całej Grupy.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 958) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH