Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Grupa Żywiec może wprowadzić na rynek nowe piwa. Nie wyklucza piwa niepasteryzowanego

Grupa Żywiec ogłosiła, że w 2011 r. spodziewa się stagnacji na rynku piwa. W związku z tym wicelider rynku nie wyklucza nowych projektów. Jak dowiedział się portalspozywczy.pl, jednym z nich może być produkcja nowego piwa niepasteryzowanego.

Grupa Żywiec może wprowadzić na rynek nowe piwa. Nie wyklucza piwa niepasteryzowanego
Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy Żywiec SA

- Jesteśmy liderem innowacji na rynku piwa w Polsce. Mamy w swoim portfolio takie projekty jak np. piwo o smaku tequili marki Desperados czy opakowanie 1,5-litrowe Mega Warki, ale nie wykluczamy kolejnych niszowych przedsięwzięć. Zwłaszcza, że mamy moce produkcyjne, które chcemy wykorzystać i wyróżniające nas browary - jak Bracki Browar Zamkowy w Cieszynie z otwartą fermentacją. Dziś nie mogę potwierdzić jednak, że będzie to akurat piwo niepasteryzowane - komentuje Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy Żywiec SA.

Jak tłumaczy nasz rozmówca, aby wprowadzić nowe produkty, a zwłaszcza piwa niepasteryzowane, trzeba przeprowadzić szereg prób technologicznych, więc wprowadzenie na rynek nowych produktów może zająć kilka miesięcy.

Grupa Żywiec wyróżnia posiada rozbudowaną na polskim rynku ofertą - ze 100 aktywnych marek 13 należy do Grupy, począwszy od Żywca i Warki, poprzez dwusłowowego Stronga, pszenicznego Paulanera, Desperadosa, Tatrę z segmentu ekonomicznego oraz piwa regionalne: Specjal, Leżajsk, Brackie, czy Królewskie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sebastian Tołwiński RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    Bracki Browar Zamkowy w Cieszynie RSS ALERT    /    piwo niepasteryzowane RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    browar RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • Konsument 2011-02-18 21:47:43
    Stawiam na Tatrę Niepasteryzowana po 1.50 ;)
  • fan Grupy żywiec 2011-02-19 10:32:20
    a ja na tatrę miodową niepasteryzowaną w puszce o terminie 12 miesięcy do spożycia za 0,99zł
  • regionalnesmaki 2011-02-19 13:10:08
    Już by się wzięli raczej za piwo miodowe albo piwa typu Ale albo typu walońskiego. Na Zachodzie nawet duże koncerny eksperymentują i czasami bywa tak, że mały browar należący do dużego koncernu produkuje piwo wysokiej jakości. Heineken powinien pomyśleć o tym, bo raczej na SABMiller by raczej nie liczył.
  • alkoholik 2011-11-10 12:40:50
    co wy baby ze jakis szajs slodki pic bedziecie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.226.234.20
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.