Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Żywiec: Nasza reklama z udziałem Tomasza Adamka nie łamie prawa

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 11-02-2010, 14:05

Wicelider polskiego rynku odpiera zarzuty przedstawione przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. - Naszym zdaniem reklama Żywca z udziałem Tomasza Adamka jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa - mówi Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy Żywiec.

Grupa Żywiec nie zna dokładnych argumentów Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych ws. reklamy telewizyjnej marki Żywiec z udziałem Tomasza Adamka. - O sprawie dowiedzieliśmy się z doniesień prasowych. Już 10 lutego zwróciliśmy się do Agencji z prośbą o przesłanie tych wątpliwości. Dopiero po otrzymaniu odpowiedzi będziemy mogli się do nich odnieść - tłumaczy Sebastian Tołwiński. - Chętnie udzielimy Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych także dodatkowych informacji i wyjaśnień - zapewnia.

Podkreśla, że ta reklama została sprawdzona pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa w Polsce. - Dodatkowo posiadamy opinię Kancelarii Prawnej Traple, Konarski, Podrecki, która jednoznacznie wskazuje na zgodność tej reklamy z obowiązującym prawem - wyjaśnia rzecznik Grupy Żywiec. - Ustawa o Wychowaniu w Trzeźwości i Przeciwdziałaniu Alkoholizmowi nie zakazuje sportowcom brania udziału reklamie piwa ani też nie zakazuje prowadzenia reklamy z wykorzystaniem skojarzeń ze sportem - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • trzeźwy 15-02-2010, 10:52:
Adamek to alkoholik

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH