Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Grupa Żywiec wprowadza na rynek piwa niepasteryzowane

W maju br. w sprzedaży pojawiły się trzy niepasteryzowane warianty regionalnych piw należących do Grupy Żywiec. Niepasteryzowany Specjal, Leżajsk i Królewskie powstały specjalnie z myślą o tych, którzy cenią sobie produkty najwyższej jakości o wyjątkowym, świeżym smaku i aromacie. Trzy nowe piwa wejdą w skład najbardziej zróżnicowanej piwnej oferty potentata polskiego rynku.

Grupa Żywiec wprowadza na rynek piwa niepasteryzowane

Niepasteryzowane piwa Leżajsk, Królewskie i Specjal stanowią uzupełnienie dotychczasowej oferty tych marek. Każde z trzech piw regionalnych Grupy Żywiec ma długą tradycję, własną historię i stabilną pozycję w regionie, w którym jest dystrybuowane. Specjal pozostaje największym piwem regionalnym w Europie (wolumen sprzedaży) i jest dostępny w województwach warmińsko-mazurskim, pomorskim i częściowo kujawsko-pomorskim. Królewskie dostępne na Mazowszu jest najpopularniejszym piwem w Warszawie a jego udział na Mazowszu sięga 15 proc. Natomiast Leżajsk to lokalne piwo z bardzo silną pozycją na Podkarpaciu i kilkudziesięcioletnia tradycją piwną.

Wprowadzenie niepasteryzowanych wariantów jeszcze bardziej urozmaici najszerszy na rynku portfel marek piwnych Grupy Żywiec, w którym szczególną rolę pełnią piwa regionalne. Postanowiliśmy wprowadzić do oferty niepasteryzowane warianty Królewskiego, Leżajska i Specjala, które gwarantują jeszcze większą świeżość smaku, zapewniając niepowtarzalne piwne doznania - mówi Katarzyna Malczewska - Błaszczuk Dyrektor ds. Marek Regionalnych Grupy Żywiec.

Konsumenci coraz częściej doceniają naturalne produkty, o niepowtarzalnym aromacie, wytwarzane w tradycyjny sposób. Chętnie poszukują także ciekawych, niszowych smaków. Dlatego też Grupa Żywiec wprowadziła piwa niepasteryzowane. Bazując na tradycjach i kompetencjach naszych trzech regionalnych piw wierzymy, że ich wersje niepasteryzowane spotkają się z dużym zainteresowaniem zarówno dotychczasowych miłośników jak i nowych konsumentów - dodaje Malczewska - Błaszczuk.

Grupa Żywiec posiada najbardziej zróżnicowane portfolio piwnych marek w Polsce - ze 100 aktywnych na rynku do tej pory oferowała aż 13, począwszy od Żywca i Warki, poprzez dwusłowowego Stronga o wyróżniającym smaku, pszenicznego Paulanera w dwóch odmianach, Desperadosa o smaku tequili, Tatrę z segmentu ekonomicznego aż po piwa regionalne Specjal, Leżajsk, Królewskie i Brackie (warzone metodą otwartej fermentacji w Brackim Browarze Zamkowym w Cieszynie, dystrybuowane w powiatach żywieckim, bielskim i cieszyńskim). Na przełomie kwietnia i maja 2011 r. oferta Grupy Żywiec powiększy się o 3 nowe piwa. W najbardziej zróżnicowanym portfelu piw na polskim rynku nawet najbardziej wymagający piwosz znajdzie coś dla siebie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    piwo niepasteryzowane RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • Max 2011-05-20 21:13:40
    A kiedy Tatra niepasteryzowana i Warka pszeniczna ? Przecież wystarczy tylko etykiety zmienić ;)
  • zasyfiona Tatra 2011-05-21 23:55:29
    Proszę Państwa, nie da się zmienić profilu produkcji browaru z dnia na dzień, zatem wprowadzenie Tatry i Warki niepasteryzowanej to dalej zakamuflowany koncernowy syf ale z inną etykietą. Walczmy o dobre NIEUTRWALANE chemicznie PIWO a nie koncernowe szczochy!
  • easd 2011-05-23 08:47:43
    Wsadźcie sobie wasze szczyny głęboko... Teraz koncerny zaczynają kombinować bo widzą jak klienci wolą niepasteryzowane, niż te pomyje!
  • xxx 2012-05-01 19:52:23
    odezwała się konkurencja, otworzyli swe niewyparzone paszcze

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 107.21.16.70
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.