Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Gwiazdor z Hollywood nie pomógł w Polsce wódce Sobieski

Polacy nie ruszyli do zakupów wódki Sobieski, choć zachęcał ich do tego sam Bruce Willis - informuje "Rzeczpospolita". Według danych, do których dotarła gazeta, udział wódki Sobieski w polskim rynku spadł do 3 proc. na koniec 2010 roku, z 4 proc. rok wcześniej.

Gwiazdor z Hollywood nie pomógł w Polsce wódce Sobieski

"Rz" przypomina, iż od wiosny 2009 roku twarzą Sobieskiego jest amerykański gwiazdor filmowy Bruce Willis, którego wizerunek miał zwiększyć sprzedaż wyrobów koncernu, w Polsce jednak znacznej poprawy nie widać.

Jak pisze "Rz" Bruce Willis promuje Sobieskiego m.in. w Stanach Zjednoczonych, gdzie w 2010 r. jej sprzedaż urosła o ok. 60 proc. Należy jednak dodać, że w ubiegłym roku udział Polski w sprzedaży wódki Sobieski wyniósł tylko 40 proc., a w kolejnych latach ma się jeszcze bardziej zmniejszyć.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

BVDBelvedere S.A.

więcej informacji:

Bruce Willis RSS ALERT    /    Belvedere  RSS ALERT    /    Sobieski RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • misio 2011-02-20 15:57:19
    a co to była za kampania?! można było wziąć pana Shreka - byłoby podobnie... A wzrost w usa??? hehehe ale jaki wzrost wartościowo? jeżeli sprzedawało się za 1000$...
  • złoty wilk 2011-02-21 16:51:09
    Może Chuck Norris albo Mcgywer by sie nadali?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.93.75.30
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.