Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Gwiazdy futbolu i Calvin Harris w najnowszym spocie Pepsi

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl / PR
  • Data: 06-06-2012, 16:02

"Kick in the mix” to najnowsza globalna kampania marki Pepsi. Akcji towarzyszy spot, w którym obok futbolowych gwiazd z Drużyny Marzeń Pepsi wystąpił znany DJ i producent muzyczny Calvin Harris. Widzowie w reklamie zobaczą również Wojtka Szczęsnego, który jest polską twarzą marki.

Tegoroczna kampania „Kick in the mix" łączy w sobie elementy futbolu, dobrej zabawy i świetnej muzyki. W spocie reklamującym akcję, oprócz Wojtka Szczęsnego wystąpi sześciu piłkarzy Drużyny Marzeń Pepsi - Lionel Messi, Frank Lampard, Didier Drogba, Fernando Torres, Jack Wilshere oraz Sergio Agüero.

Wojtek Szczęsny tak opisuje swój udział w reklamie: - Cieszę się, że mogłem wystąpić w najnowszej kampanii Pepsi. Muzyka w sporcie jest bardzo ważna, dlatego podoba mi się tegoroczna inicjatywa marki. Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę spot w telewizji.

Lionel Messi, który współpracuje z Pepsi już od pięciu lat, najnowszą reklamę komentuje następująco: - Jak zwykle świetnie się bawiłem podczas kręcenia spotu. Nie sądziłem, że uda mi się kiedyś zagrać w piłkę w tłumie bawiących się osób.

Do współpracy przy projekcie zaproszono światowej klasy DJ-a i producenta muzycznego, Calvina Harrisa, który jest twórcą muzyki do kampanii. Artysta jest autorem piosenki "Let's go", który będzie oficjalnym utworem cyklu "Kick in the mix". Kawałek powstał przy współpracy z piosenkarzem Ne-Yo. Calvin Harris pojawia się również w samym spocie, gdzie zagrzewa do zabawy piłkarzy i tłum widzów.

- Kampania „Kick in the mix" jest dla nas dużym przedsięwzięciem. Jak wiadomo, przy każdym działaniu staramy się tworzyć coś nowego, ekscytującego. Obecna inicjatywa łączy elementy muzyki i futbolu w sposób nietypowy. Mam nadzieję, że ten pomysł spodoba się naszym konsumentom - powiedział Marek Kołtonik, Marketing Manager, Pepsi.

Kampania telewizyjna promująca akcję „Kick in the mix" wystartowała na początku czerwca. Spot z udziałem Calvina Harrisa i futbolowych gwiazd Pepsi będzie emitowany do 8 lipca w stacjach telewizyjnych najlepiej dopasowanych do grupy docelowej marki. Za kreację i produkcję spotu odpowiada Agencja BBDO. Media plan opracował dom mediowy Media Direction OMD.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 019) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH