Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Handlowcy ostrożnie podchodzą do nowego Tigera

Na półkach sklepów wciąż króluje "stary" Tiger, a firmy handlowe wcale się nie palą do wprowadzania nowego produktu. Zwłaszcza że spór sądowy o prawa do marki nie został jeszcze rozstrzygnięty - czytamy w Pulsie Biznesu.

Handlowcy ostrożnie podchodzą do nowego Tigera
Tiger produkowany przez Maspex już wchodzi do sklepów - zapewnia Dorota Liszka, rzecznik spółki

Jan Domański, reprezentujący firmę Eurocash zauważa, że rozpoczynanie współpracy w zakresie dystrybucji jakiegoś produktu zawsze jest trudniejsze niż jej kontynuowanie na znanych i wspólnie wypracowanych warunkach. Pozyskanie przez Maspex szerokiej dystrybucji dla napoju może nie być automatyczne - twierdzi na łamach Pulsu Biznesu.

Tymczasem Dorota Liszka, rzecznik grupy Maspex zapewnia dziennikarzy gazety, że pod koniec stycznia jej firma osiągnie zadawalający poziom dystrybucji nowego napoju. 

W branży spożywczej nie brak głosów, że na przedłużającym się konflikcie wokół Tigera skorzystać mogą najbardziej inne marki z rynku napojów energetycznych, wśród których są tak mocni gracze jak Red Bull czy Burn.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dorota Liszka RSS ALERT    /    Jan Domański RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT    /    Maspex RSS ALERT    /    Eurocash RSS ALERT    /    konflikt wokół Tigera RSS ALERT

KOMENTARZE (105)

  • Zofija 2010-12-29 10:13:17
    Tiger jest tylko jeden - jego recepture stworzył FC. Byc może Pan Michalczewski zażąda opłat od wszystkich placówek ZOO, tam w końcu też wykorzystuje się \'jego wizerunek\"....
  • Miluś 2010-12-29 14:00:22
    Zgadzam się - Tiger jest jeden i jest nim Michalczewski. żałuję, że nie mogę pomóc w tej sprawie, ale sercem jestem za bokserem. I jestem dobrej myśli - tak to w życiu już jest - prawda zawsze wychodzi na jaw.
  • Zofija 2010-12-29 15:01:59
    Miluś, jeszcze Tiger Woods, tylko, że się nie zgłosił...
  • Alex 2010-12-29 15:47:21
    Firma foodcare próbuje przywłaszczyć sobie produkt należący do michalczewskiego. wcześniej jakoś płaciła za licencję, ale tak to właśnie jest, kiedy chytry próbuje zaoszczędzić. Wkurzają mnie hasła w stylu \"Tiger woods, tygrysy w zoo itp\" chodzi przecież o konkretny produkt, który należy do michalczewskiego.
  • rado 2010-12-29 16:23:52
    Gdyby poprzedni właściciel postepował ok w stosunku do Michalczewskiego i trzymał zasady licencji i umowy jaką podpisali to byłoby w porzadku. A tak zamieszanie jest na rynku. Wydaje mi sie jednak ze Sad wszystko dokladnie sprawdzi i foodcare zostanie z niczym. Może jedynie ze swoim nowym Blackiem - i to jest podejrzane - musialo być coś na rzeczy skoro zmienili Tigera na Blacka.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.97.16
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.