REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Haribo namawia do segregowania odpadów

  • Autor: pr
  • Data: 01-02-2013, 12:15

25 lutego 2013 r. rusza XII edycja Akademii Misia Haribo, ogólnopolskiego programu społeczno-edukacyjnego dla szkół i przedszkoli. W tym roku Miś Haribo hasłem „Segregujesz? Nie marnujesz" zachęca maluchy do dbałości o środowisko poprzez selektywną zbiórkę odpadów.

REKLAMA

Akademia Misia Haribo to projekt społeczno-edukacyjny, którego celem jest łączenie zabawy z edukacją, a tym samym zwiększenie zaangażowania dzieci w naukę. Program został zainaugurowany przez firmę Haribo w 2007 r. Od tego czasu, pod honorowym patronatem Towarzystwa Przyjaciół Dzieci odbyło się już jedenaście konkursów dla przedszkolaków i uczniów szkół podstawowych, a łączna liczba nadesłanych prac wyniosła ponad 40 tysięcy. W nadchodzącej edycji, zgodnie z hasłem „Segregujesz? Nie marnujesz" dzieci poznają zasady selektywnej zbiórki odpadów, a także dowiedzą się, jaki jest jej wpływ na środowisko naturalne.

Konkurs „Segregujesz? Nie marnujesz" skierowany jest do wszystkich szkół oraz przedszkoli publicznych i niepublicznych działających na terenie naszego kraju. W przypadku szkół konkurs organizowany jest dla dzieci z klas I-IV, dopuszcza się udział klas „0". Zadanie konkursowe dla przedszkolaków polega na przedstawieniu przy użyciu dowolnej techniki plastycznej sposobów gospodarowania odpadami i ich segregowania w przedszkolu lub domu. Dzieci w wieku wczesnoszkolnym mają za zadanie przygotować „Vademecum Małego Ekologa", fabularną historyjkę przedstawiającą w sposób obrazowo-opisowy metody gospodarowania i przetwarzania odpadów w szkole lub domu.

 

 

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Jaca 11-03-2013, 12:22:
Najdroższe Haribo na świecie sprzedaje złodziejska, chora spółka Haribo Polska; pół kilo miśków w czeskim Mikulovie kosztuje 2 euro, 300 g miśków w Hoferze w Austrii - 1,4o euro, za 10 deko Haribo w polskim sklepie trzeba zapłacić 3,50 - 4 złote, czyli 0,8 - 1 euro.
Dzięki takiej popapranej polityce Haribo Polska, zarządzane przez kompletnych dyletantów, w ogóle nie jest widoczne na półkach sklepowych, zaś zdystansowały go produkty Nestle, Jutrzenki itd.
  • Andrzej 04-02-2013, 19:11:
Popieram: osobno miśki, lukrecje, tutti frutti itd.
"Haribo macht Kinder bezzębny"

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 459) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH