Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Heineken tnie wydatki. Ale nie na marketing

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 28-08-2009, 09:35

Pomimo obniżenia wydatków w pierwszej połowie bieżącego roku, firma Heineken zapewnia, że nadal będzie inwestować w marketing - zapowiada portal Wirtualnemedia.pl.

W pierwszej połowie bieżącego roku zysk netto Heinekena zwiększył się o 20 proc., do 489 milionów euro, do czego w głównej mierze przyczyniły się cięcia kosztów.

Zrekompensowały one spadek sprzedaży produktów firmy. We wspomnianym okresie liczba sprzedanych przez browar piw spadła o 6,6 proc., a o 6,3 proc. zmniejszyły się także koszty Heinekena w zakresie marketingu i sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH