REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Hellena wchodzi w segment napojów impulsowych

  • Autor: WP, portalspozywczy.pl
  • Data: 31-03-2010, 13:13
Hellena wchodzi w segment napojów impulsowych

Hellena, marka należąca do porfolio Jutrzenki rozszerza ofertę o napoje impulsowe. Rozwija tym samym linię Oranżad, produktu, który jest najbardziej kojarzony z marką.

REKLAMA

Hellena jest rynkowym liderem w kategorii oranżad. - Myśląc perspektywicznie zdecydowaliśmy o rozwijaniu tej właśnie kategorii. Rozszerzenie oferty o nowe oranżady w butelkach o pojemności 0, 5 l to konsekwencja długoplanowej strategii firmy i kolejny etap rozwoju marki Hellena - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Magdalena Jędrzejczak, Brand Manager Hellena.

Przedstawicielka Helleny dodaje, że poprzez rozbudowę oferty firma chce m.in. pozyskać odbiorców z młodszego pokolenia.

- Chcielibyśmy podtrzymać „kult" picia oranżady w naszym kraju - mówi Magdalena Jędrzejczak.

Hellena pod banderą Jutrzenki stara się odbudować swój wizerunek. - Na początku wprowadzania nowej strategii badania pokazały, że: "Wszyscy Hellenę znają, ale nie za bardzo chcą się z nią kolegować". Postanowiliśmy to zmienić. Postawiliśmy na jakość - mówił serwisowi portalspozywczy.pl Jan Kolański. - Obecnie marka Hellena jest postrzegana jako brand z wyższej półki, ale nie najwyższej - premium. Klienci ponownie odbierają produkty tej marki jako bardzo dobre jakościowo, zgodne z ich oczekiwaniami. Jak pokazują badania, smak napojów jest postrzegany przez klientów jako lepszy, niż się spodziewali - dodał.

Firma porządkuje brand, wprowadza napoje z dodatkiem soku, kojarzone ze zdrowiem, jakością. Nadal jednak Hellena jest kojarzona z oranżadą. - Być może sami wykreowaliśmy taki wizerunek, ponieważ jesteśmy liderem tego rynku - zauważał w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jan Kolański. Dlatego zapewne spółka rozpoczęła wprowadzanie napojów impulsowych od znanego produktu.

Oranżada w opakowaniach 0,5 l w tym miesiącu weszła do sklepów. Jest dostępna na rynku w dwóch kolorach: czerwonym oraz białym.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH