REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Hellena zwiększa udziały w rynku oranżad

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-10-2011, 16:39
Hellena zwiększa udziały w rynku oranżad
Oranżada light to jedna z nowości Helleny.

Co druga kupowana w kanale tradycyjnym oranżada to Hellena. W okresie styczeń- czerwiec 2011 r. marka posiadała wartościowo 37,4 proc. udziałów w całym rynku oranżad w Polsce. To o 4,7 proc. więcej niż w analogicznym okresie w 2010 r.

REKLAMA

Marka Hellena, należąca do grupy Jutrzenka Colian, w pierwszym półroczu 2011 zanotowała znaczące wzrosty udziałów w kategorii oranżady. Jak szacuje spółka, dzięki wysokim wynikom Helleny, cały rynek oranżad w Polsce wzrósł o 4,9 proc.

Hellena stawia na rozwój oranżady w segmentach rynku, w których nie była do tej pory obecna: w kategorii produktów light ,napojów energetyzujących czy napojów dla dzieci. Jako jedyny producent oranżad notuje wzrosty zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym. Oranżady to segment z ogromnym potencjałem, dlatego marka nie waha się w niego inwestować i rozszerzać swojego portfolio pod kątem tej kategorii.

Hellena odnotowuje wzrosty sprzedaży także w kategorii napojów niegazowanych. W kanale tradycyjnym marka zajmuje trzecią pozycję wartościowo, natomiast ilościowo - drugą, w ciągu ostatniego roku.

W sezonie 2011 Hellena przygotowała dla swoich konsumentów wiele nowości produktowych. Oferta oranżad powiększyła się o Oranżadę light, Oranżadę dla dzieci, a także NRG Power o smaku oranżady. Hellena Aqua posiada już wodę o smaku gruszki oraz nowe smaki 2-litrowych napojów niegazowanych: Czerwona porzeczka&agrest oraz Brzoskiwnia&morela.

Przeczytaj także:

Sprzedaż napojów marki Helena poszła w górę o ponad 30 proc.

 

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

COLColian Holding SA

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • lucjan 31-10-2011, 13:34:
Takiego g..na dawno nie piłem choć byłem zwolennikiem napojów Helleny. Dzisiaj kupiłem trzy dwulitrowe napoje, dwie gruszki i jedną wiśnię i po spróbowaniu wodnistej gruszki postanowiłem nigdy więcej nie kupować napojów tej marki. Jeszcze około kilku tygodni temu napoje Helleny posiadały jakiś smak i kolor lecz w tej chwili mają większy związek z wodą niż napojem.
  • asdfsf 24-10-2011, 21:33:
oranżada light to w kazdym dyskoncie za grosze jest, light czyli słodzona chemią zamiast cukrem, tfu

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 522) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH