Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hellena zwiększa udziały w rynku oranżad

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-10-2011, 16:39
Hellena zwiększa udziały w rynku oranżad
Oranżada light to jedna z nowości Helleny.

Co druga kupowana w kanale tradycyjnym oranżada to Hellena. W okresie styczeń- czerwiec 2011 r. marka posiadała wartościowo 37,4 proc. udziałów w całym rynku oranżad w Polsce. To o 4,7 proc. więcej niż w analogicznym okresie w 2010 r.

Marka Hellena, należąca do grupy Jutrzenka Colian, w pierwszym półroczu 2011 zanotowała znaczące wzrosty udziałów w kategorii oranżady. Jak szacuje spółka, dzięki wysokim wynikom Helleny, cały rynek oranżad w Polsce wzrósł o 4,9 proc.

Hellena stawia na rozwój oranżady w segmentach rynku, w których nie była do tej pory obecna: w kategorii produktów light ,napojów energetyzujących czy napojów dla dzieci. Jako jedyny producent oranżad notuje wzrosty zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym. Oranżady to segment z ogromnym potencjałem, dlatego marka nie waha się w niego inwestować i rozszerzać swojego portfolio pod kątem tej kategorii.

Hellena odnotowuje wzrosty sprzedaży także w kategorii napojów niegazowanych. W kanale tradycyjnym marka zajmuje trzecią pozycję wartościowo, natomiast ilościowo - drugą, w ciągu ostatniego roku.

W sezonie 2011 Hellena przygotowała dla swoich konsumentów wiele nowości produktowych. Oferta oranżad powiększyła się o Oranżadę light, Oranżadę dla dzieci, a także NRG Power o smaku oranżady. Hellena Aqua posiada już wodę o smaku gruszki oraz nowe smaki 2-litrowych napojów niegazowanych: Czerwona porzeczka&agrest oraz Brzoskiwnia&morela.

Przeczytaj także:

Sprzedaż napojów marki Helena poszła w górę o ponad 30 proc.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

COLColian Holding SA

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • lucjan 31-10-2011, 13:34:
Takiego g..na dawno nie piłem choć byłem zwolennikiem napojów Helleny. Dzisiaj kupiłem trzy dwulitrowe napoje, dwie gruszki i jedną wiśnię i po spróbowaniu wodnistej gruszki postanowiłem nigdy więcej nie kupować napojów tej marki. Jeszcze około kilku tygodni temu napoje Helleny posiadały jakiś smak i kolor lecz w tej chwili mają większy związek z wodą niż napojem.
  • asdfsf 24-10-2011, 21:33:
oranżada light to w kazdym dyskoncie za grosze jest, light czyli słodzona chemią zamiast cukrem, tfu

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 458) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH