REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Herbapol rozbudowuje dystrybucję energetyków

  • Autor: WK, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-05-2011, 15:51
Herbapol rozbudowuje dystrybucję energetyków

- Właśnie rozpoczęliśmy dystrybucję Green-Up Power Plus, w ciągu kilku tygodni będzie dostępny w szerokiej dystrybucji w całej Polsce, również konsekwentnie na stacjach benzynowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Grzegorz Lis, członek zarządu spółki Herbapol Lublin, producenta i właściciela marki Green-Up.

REKLAMA

Do jakiego grona konsumentów kierują Państwo nowy produkt?

Green-Up kontynuuje strategię budowania udziałów rynkowych na dynamicznym rynku energetyków. Nowy produkt, Green-Up Power Plus, ma na celu trafienie do szerokiej grupy odbiorców.

Kiedy można spodziewać się wprowadzenia produktu na półki sklepowe? Poprzez jakie kanały będzie dystrybuowany nowy Green-Up?

Właśnie rozpoczęliśmy dystrybucję Green-Up Power Plus, w ciągu kilku tygodni będzie dostępny w szerokiej dystrybucji w całej Polsce, również konsekwentnie na stacjach benzynowych. Obecnie np. prowadzone są promocje na stacjach Statoil i BP.

Jakie są dalsze plany wobec marki Green-Up? Czy w tym roku można oczekiwać kolejnych produktów pod parasolem Green-Up, także innych niż energetyki? Czy w związku z dodatkiem super-owoców można spodziewać się, że marka będzie szła w kierunku napojów prozdrowotnych?

Z oczywistych powodów poufności naszych prac rozwojowych, nie jesteśmy w stanie udzielić takich informacji. Na ten moment Green-Up Power Plus jest jedyną nowością.

Dotychczas na napojach Green-Up nazwa Herbapol była bardzo widoczna. Dlaczego teraz nie jest już wyróżniona? Czy oznacza to, że będą Państwo chcieli promować markę Green Up bez powiązania z Herbapolem?

Herbapol pozostaje wyłącznym właścicielem marki. Z badań wynika iż Konsumenci nie mają już dzisiaj wątpliwości, kto jest producentem marki Green-Up, więc przeszliśmy na kolejny etap budowania przejrzystości frontu opakowania, pozostawiając na nim absolutnie niezbędne informacje.

Napis na puszce "+18", wskazuje, że napój nie jest przeznaczony dla osób niepełnoletnich. Dlaczego Państwo zdecydowali się na taki krok? Czy ma to związek z zapowiedziami GIS-u, który chce wprowadzić zakaz sprzedaży energetyków dla dzieci?

Green-Up Power Plus zawiera 50 proc. więcej kofeiny w porównaniu do standardowych napojów energetyzujących (które najczęściej zawierają 32 mg na 100 ml) - oraz w porównaniu do obecnych wariantów Green-Up. Jedna puszka napoju stanowi odpowiednik dwóch filiżanek mocnej kawy z ekspresu.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 459) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH