Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hoop Cola walczy o czołowe miejsce na polskim rynku

  • Autor: Weronika Kreczko, portalspozywczy.pl
  • Data: 23-05-2012, 12:50
Hoop Cola walczy o czołowe miejsce na polskim rynku
Prezes spółki Hoop Polska, Martin Mateas; Fot. ŻelaznaStudio

Hoop Polska planuje inwestować w swoją flagową markę. W ub.r. Hoop Cola rosła szybciej niż rynek, dzięki czemu osiągnęła 8,2 proc. udziałów. Jest najmocniejszą polską marką coli. Ale, jak podkreśla prezes spółki, Martin Mateas, firma nie zamierza spoczywać na laurach.

Jednym z Państwa flagowych produktów jest Hoop Cola. Jak wyglądał ub. r. w tej kategorii?

Rynek coli cały czas rośnie, choć nie są to może spektakularne wzrosty - ok. 4 proc rocznie. Nasza Hoop Cola z udziałami na poziomie 8,2 proc. zajmuje na nim 3. pozycję, zaraz za dwoma największymi graczami. W ub. r. udało nam się rosnąć szybciej niż rynek plus 15 proc. ex factory sprzedaży wartościowej.

Także w tym roku nie zamierzamy spoczywać na laurach. Planujemy dalej wspierać markę, rozwijać produkty. Nasza komunikacja będzie się odnosić m.in. do bieżących wydarzeń, czyli Euro 2012. Cały czas pozostaniemy w obrębie sloganu "Odkręć się na innych", kontynuujemy to, co działo się do tej pory. Wierzymy, że ta stabilność komunikacji jest powodem naszego sukcesu. Budowanie pozycji nie odbywa się bowiem za pomocą jednej kampanii, czy jednego wydarzenia. Trzeba konsekwentnie wychodzić do konsumenta.

Co z nowościami w obrębie tej kategorii?
Wprowadzamy nowe formaty, nowe opakowania. Hoop Cola jest już dostępna w smukłej puszce 250 ml, pojawi się również nowa 2 l butelka PET. To wszystko wiąże się z naszymi dalszymi planami. Będziemy przyglądać się tym kanałom dystrybucji, w których do tej pory nas nie było, czyli sprzedaży poprzez salony prasowe czy stacje benzynowe ,w większym wymiarze niż do tej pory. Rozpoczynamy też obserwację rynku gastronomicznego, HoReCa.

Jak pisaliśmy niedawno, możliwe jest, że już w przyszłym roku Hoop Cola pojawi się w nowym segmencie.

Wkrótce obszerny wywiad z prezesem Hoop Polska, Martinem Mateasem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KFLKofola SA

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • pracownia badan 30-05-2012, 16:25:
no wlasnie przedmowca ma racje, wina to poratalu spozytwczego p-- schodzi na psy. zamieszcza wszystkie dane nie weryfikujac ich. juz coraz mniej czyta ten serwis ludzi bo widzi jaki jest - zupelny bark etyki dziennikarskiej oraz filtrowanie wpisów - taki nowy standard demokracji.
  • blogkupca.pl 24-05-2012, 13:46:
A Zbyszko wyprzedził konkurentów. Tak pisaliście w tamtym tygodniu. Ciekawy ten rynek napojów gazowanych. Każdy ma swoje dane, które różnią się od danych konkurencji, a robiła je jedna i ta sama firma.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 650) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH