Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hoop: Kategoria syropów zaczyna być nasycona. To przypomina rozwój segmentu energetyków!

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-11-2012, 15:36
Hoop: Kategoria syropów zaczyna być nasycona. To przypomina rozwój segmentu energetyków!
Marek Kmiecik, dyrektor marketingu, członek zarządu Hoop Polska

- Widzimy, że kategoria syropów będzie wymagać w przyszłym roku sporo naszej pracy, ponieważ zaczyna być nasycona. Jeszcze rok czy dwa lata temu, wzrosty w tej kategorii były dwucyfrowe, a teraz rynek rośnie w granicach 3-4 proc. Zaczęli pojawiać się nowi gracze, a coraz cięższą siłę stanowią marki własne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marek Kmiecik, dyrektor marketingu, członek zarządu Hoop Polska.

Jak tłumaczy nasz rozmówca, ta sytuacja zaczyna przypominać rozwój kategorii energetyków - kiedy ta zaczęła rosnąć, wszyscy chcieli mieć w portfolio tego typu produkty.

- Obecnie wszyscy chcą mieć syropy. Tymczasem Paola musi stale wzmacniać swoją pozycję. Hoop ma mocną pozycję numer dwa, z około 18-proc. udziałem w rynku - komentuje Marek Kmiecik.

Zdaniem członka zarządu Hoop Polska, spowolnienie gospodarcze jest bardzo silnym motorem wzrostu syropów w ciągu ostatnich dwóch lat. - Polacy zaczęli oszczędzać na sokach i napojach, rozcieńczając syropy z wodą. Wpływ na to miał nie tylko czynnik ekonomiczny, ale także to, że syropy mają wizerunek kategorii bardzo zdrowej. Dlatego Hoop komunikuje tradycyjne receptury marki Paola, ale z drugiej strony mówimy także o wszechstronnym użyciu syropów. I to poszerzenie używalności jest obecnie kluczowe w tym segmencie. Warto tu wspomnieć, że Paola jako pierwsza na rynku marka zrealizowała kampanię, propagującą picie syropów również latem, mimo ewidentnego kojarzenia tej kategorii z okresem jesienno-zimowym - komentuje Marek Kmiecik.

Jak zauważa nasz rozmówca, nasycenie kategorii syropów przyniesie w niej sporo nowości. Hoop już wprowadził kilka innowacji, jak choćby syropy wersji zimowej, letnie smaki czy multipacki.

Czytaj także: Dyrektor Hoop: Wkrótce rozpoczniemy sprzedaż w kanale HoReCa i w segmencie impulsowym

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 000) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH