REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Hoop: Kategoria syropów zaczyna być nasycona. To przypomina rozwój segmentu energetyków!

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-11-2012, 15:36
Hoop: Kategoria syropów zaczyna być nasycona. To przypomina rozwój segmentu energetyków!
Marek Kmiecik, dyrektor marketingu, członek zarządu Hoop Polska

- Widzimy, że kategoria syropów będzie wymagać w przyszłym roku sporo naszej pracy, ponieważ zaczyna być nasycona. Jeszcze rok czy dwa lata temu, wzrosty w tej kategorii były dwucyfrowe, a teraz rynek rośnie w granicach 3-4 proc. Zaczęli pojawiać się nowi gracze, a coraz cięższą siłę stanowią marki własne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marek Kmiecik, dyrektor marketingu, członek zarządu Hoop Polska.

REKLAMA

Jak tłumaczy nasz rozmówca, ta sytuacja zaczyna przypominać rozwój kategorii energetyków - kiedy ta zaczęła rosnąć, wszyscy chcieli mieć w portfolio tego typu produkty.

- Obecnie wszyscy chcą mieć syropy. Tymczasem Paola musi stale wzmacniać swoją pozycję. Hoop ma mocną pozycję numer dwa, z około 18-proc. udziałem w rynku - komentuje Marek Kmiecik.

Zdaniem członka zarządu Hoop Polska, spowolnienie gospodarcze jest bardzo silnym motorem wzrostu syropów w ciągu ostatnich dwóch lat. - Polacy zaczęli oszczędzać na sokach i napojach, rozcieńczając syropy z wodą. Wpływ na to miał nie tylko czynnik ekonomiczny, ale także to, że syropy mają wizerunek kategorii bardzo zdrowej. Dlatego Hoop komunikuje tradycyjne receptury marki Paola, ale z drugiej strony mówimy także o wszechstronnym użyciu syropów. I to poszerzenie używalności jest obecnie kluczowe w tym segmencie. Warto tu wspomnieć, że Paola jako pierwsza na rynku marka zrealizowała kampanię, propagującą picie syropów również latem, mimo ewidentnego kojarzenia tej kategorii z okresem jesienno-zimowym - komentuje Marek Kmiecik.

Jak zauważa nasz rozmówca, nasycenie kategorii syropów przyniesie w niej sporo nowości. Hoop już wprowadził kilka innowacji, jak choćby syropy wersji zimowej, letnie smaki czy multipacki.

Czytaj także: Dyrektor Hoop: Wkrótce rozpoczniemy sprzedaż w kanale HoReCa i w segmencie impulsowym

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH