Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hoop Polska chce być mocnym graczem na rynku wód

  • Autor: Weronika Kreczko, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-05-2012, 14:23
Hoop Polska chce być mocnym graczem na rynku wód
Martin Mateas, prezes Hoop Polska; fot. ŻelaznaStudio

Hoop Polska walczy o wzrost udziałów w rynku wód. Docelowo liczy na 5-10 proc. udziałów. Aby to osiągnąć zapowiada nowości w tej kategorii. Innowacje pojawią się jeszcze w tym roku, pod nową marką.

- W strategii długoterminowej zakładamy, że zaistniejemy mocniej w tej kategorii, zwiększymy nasze udziały z dotychczasowych 1,5 proc. do ok. 5-10 proc. i będziemy mocnym, dużym graczem - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Martin Mateas, prezes Hoop Polska. Podkreśla jednak, że jego spółka będzie się skupiać na produktach innowacyjnych.

- W przeciwieństwie do spółek wiodących w tej kategorii, wody nie są naszym kluczowym biznesem. Ta kategoria jest trudna, dlatego nie mamy ambicji do walki z czołowymi graczami - dodaje Martin Mateas.

A produkty innowacyjne mogą pojawić się jeszcze w tym roku. Jednak pod marką inną niż Arctic. - Myślimy o nowej marce. Arctic, ze względu na lokalizację źródła nie może być dużą marką, miejsce pochodzenia wód jest bowiem kluczowe. Ale z Arctica nie rezygnujemy, planujemy dla tej marki zmiany - mówi prezes.

Oprócz Arctica Hoop Polska ma w swoim portfolio również Wodę Grodziską, która w tym roku powróciła na rynek i jest sprzedawana w sklepach Tesco. Hoop dostarcza także wodę pod marką Polaris do Biedronki.

- Każda z marek ma swoje właściwości, ale jednocześnie wszystkie trzy są dla nas ważne. Dlatego będziemy rozwijać je odpowiednio, nimi wszystkimi będziemy grać tak, by jako firma osiągnąć zamierzone wzrosty w danej kategorii - mówi prezes Hoop Polska.

Czytaj także: Hoop Polska rozszerzy działalność o nowe kategorie napojowe

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KFLKofola SA

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • exbranżysta 22-05-2012, 09:00:
Chcieć, a móc to dwie różne rzeczy. Z Arcticiem nie ma szans. Musieliby kupić jakąś markę i ją wypromować lub zbudować nową od podstaw (rozwiązanie bardzo kosztowne).
Niech wezmą przykład z Danona jak kupili Womir, mieli pomysł i pieniądze na markę - Dobrowianka. I najważniejsze - woda musi smakować :)
  • blogkupca.pl 18-05-2012, 20:02:
Aby stać się jednym z liderów w tym segmencie, Hoop musi się odciąć zdecydowanie od marki Arctic. Jest to jedna z wód mających najgorsze parametry. W zestawieniach, rankingach pism branżowych zawsze prawie na końcu, zaraz przed Żywcem. Arctic ma złą passę na naszym rynku.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH