Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hoop Polska wprowadza na rynek wody ziołowe

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 11-06-2012, 15:49

Białowieski Zdrój z portfolio Hoop Polska rozwija nową kategorię i jako pierwszy na rynku wprowadza wody ziołowe.

Po raz pierwszy na polskim rynku wprowadzone zostaną wody ziołowe. Z uwagi na zastosowanie naturalnych ekstraktów ziołowych, to innowacyjny produkt z obszaru wód smakowych. Pod marką Białowieski Zdrój dostępne będą wody o smaku rumianku oraz melisy - dwóch najbardziej popularnych polskich ziół.

- Dotychczas konsument miał wyłącznie wybór owocowych wód smakowych. Nowe smaki - rumianek i melisa - są odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania polskich konsumentów - mówi Tomasz Olak, Senior Brand Manager Hoop Polska.

Ziołowa wersja wód Białowieski Zdrój skierowana jest głównie do kobiet. Produkt ma atrakcyjne kolorystycznie i nowoczesne opakowanie, nawiązujące do istoty marki: spokoju, elegancji i wysokiej jakości.

Wody dostępne są w wersji niegazowanej. Obok opakowania 1,5l, można będzie kupić wodę Białowieski Zdrój o smaku rumianku i o smaku melisy w butelkach o innowacyjnej na polskim rynku pojemności 0,75l.

Wprowadzeniu wody na rynek będą towarzyszyć działania promocyjne i reklamowe - większość z nich zaplanowana jest na miesiące letnie. Przewidziano działania z zakresu ATL oraz social media.

Czytaj także: Czeka nas dynamiczny rok - cały wywiad z Martinem Mateasem, prezesem Hoop Polska

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • blogkupca.pl 12-06-2012, 13:40:
Tomek,
jeśli ziołowe i sukces!, to tylko o jednym smaku zioła. Inaczej nic z tego. Oczywiście to żart, ale czasem trzeba. szczególnie kiedy widać ja się motacie. Zostawcie wodę, bo to nie jest wasz rynek i taka jest prawda. Zresztą poczytaj o wodzie na blogu. Jest tam kilka istotnych informacji o tym jak będzie ewoluował rynek tej kategorii z czasem.
  • Fan 12-06-2012, 10:50:
A na koniec dnia Kofola stwierdzi że opuszcza polski rynek. Wszystkie ich hity: Jupik, Arctic, herbaty Pickwik czy teraz ziołowe to niewypały. Nie wspomnę już o dziale sprzedaży szczególnie nowoczesnym. To nie Danone z nawet Cisowianka. Nie ta liga...
  • kbx1 12-06-2012, 10:33:
Tak szczerze (i nie kieruje tego pod adresem redaktora), patrząc z pewnej "zdrowej" perspektywy, to myślę, że ludzkość dzisiaj doszła do sporego stopnia zidiocenia. Woda w butelce o "innowacyjnej pojemności" jest tego przykładem. Ale też to, że tylu ludzi na świecie oddaje się ambitnym zajęciom typu...jaki kolor i kształt ma mieć butelka na wodę....WOW!

Zobacz wszystkie komentarze (4)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 793) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH