REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Hortex: Na nasyconym rynku soków, nektarów i napojów jest miejsce na innowacje

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-03-2012, 12:36
Hortex: Na nasyconym rynku soków, nektarów i napojów jest miejsce na innowacje
Zdaniem przedstawicielki firmy Hortex ciekawe propozycje i produkty zawsze zostaną docenione

- W przypadku kategorii soków, nektarów i napojów polscy konsumenci są dość tradycyjni, choć jak deklarują bardzo lubią nowości produktowe i lubią testować nowe smaki, sięgają po nie głównie dla urozmaicenia, pozostając jednak wiernymi tym najpopularniejszym (m.in. jabłkowy, pomarańczowy, grejpfrutowy) - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Beata Łosiak, PR manager Hortex Holding SA.

REKLAMA

- Kreujemy nowe, ciekawe warianty znanych i popularnych soków i napojów, które doskonale sprawdzą się przez cały rok lub też stanowią jej sezonowe uzupełnienie - dodaje nasza rozmówczyni.

Jak wymienia, w ostatnim czasie Hortex poszerzył ofertę o ciekawe i innowacyjne warianty smakowe soków 100 proc. (sok z grejpfrutów rubinowych i pomelo, Słoneczne Pomarańcze z odmianą Valencia, czy Złote Jabłka - sok jabłkowy z trzech najlepszych odmian jabłek). Ponadto firma wprowadziła limitowaną serię zimowych smaków napojów Hortex (Jabłko i Cynamon oraz Owocowy Grzaniec), rozbudowała linię napojów Costa o dwa nowe smaki oraz poszerzyła ofertę soków dla dzieci Hortex Leon o soki przecierowe 100 proc. w nowych opakowaniach typu saszetka.

- Nasze propozycje zostały bardzo dobrze przyjęte przez konsumentów, co świadczy o tym, że ciekawe propozycje i produkty zawsze zostaną docenione i jak najbardziej znajdzie się dla nich miejsce nawet na mocno nasyconym rynku. Dla naszych produktów przygotowujemy wsparcie reklamowe oraz promocyjne - podsumowuje Beata Łosiak.

Czytaj także: Producenci soków inwestują w innowacje smakowe i plastikowe butelki

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • HH 21-04-2012, 11:48:
Hortex przegapił swój czas zjadło go nieprofesjonalne zarządzanie
  • ptyś 29-03-2012, 12:58:
To co pisze Pani Beata nijak się ma do tytułu i mysśi przewodniej. A może by tak Pani Beata wyjaśniła dlaczego Hortex mając tak świetną polską markę kojarzącą się zdecydowanie z H&W nie wykorzystuje tego? Z taką marką Hortex już dawno powinien być liderem rynku nutraceutyków w Polsce.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 403) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH