Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

IK: Marki Agros Nova raczej nie trafią do naszych skandynawskich sieci handlowych

- Agros Nova ma bardzo silne marki, ale to marki typowo polskie, mają nazwy trudne dla wymówienia dla obcokrajowców i nie są tam znane - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Detlef Dinsel, partner zarządzający funduszu IK Investment Partners.

IK: Marki Agros Nova raczej nie trafią do naszych skandynawskich sieci handlowych
- Trudno byłoby sprzedać z równym sukcesem jak w Polsce wystarcząco dużo produktów marki Łowicz w Skandynawii, gdzie są również lokalne marki i przyzwyczajenia konsumentów - mówi Detlef Dinsel z IK Investment Partners.

Autor: Magdalena Brzózka, Weronika Kreczko, portalspozywczy.pl
Data: 15-12-2010, 10:56
Są Państwo właścicielami sieci handlowych w Skandynawii. Czy jest szansa na synergię dla Agros Nova - są plany wprowadzenie polskich produktów do tych sieci?

Agros Nova ma bardzo silne marki, ale to marki typowo polskie, mają nazwy trudne dla wymówienia dla obcokrajowców i nie są tam znane. Dlatego z równym sukcesem jak w Polsce trudno byłoby sprzedać wystarcząco dużo produktów marki Łowicz w Skandynawii, gdzie są również lokalne marki i przyzwyczajenia konsumentów.

A czy skandynawskie sieci mogłyby zaistnieć w Polsce?

Także nie. To również są bardzo lokalne marki, których nazw tym razem Polacy nie byliby w stanie wymówić. Mamy koncepty dostosowane do lokalnych, np. fińskich warunków - niskiej populacji, rozległych obszarów rolniczych. Trudno taki koncept przenieść do innych krajów, nawet tych pobliskich, takich jak Szwecja.

A inne efekty synergii? Przeniesienie do Polski produkcji innych wyrobów spożywczych, które mają Państwo w swoim portfolio?

Nie. W FMCG i handel inwestowaliśmy przez ostatnie 20 lat, dlatego rozumiemy ten rynek i czujemy się na nim kompetentni. Z perspektywy tych doświadczeń wiem, że nie zawsze w takich sytuacjach, o jakie Pani pyta, da się uzyskać pozytywne efekty synergii. O wartości Agros Nova stanowią przede wszystkim jej marki: Łowicz, Fortuna, Garden, Pysio, Tarczyn, Krakus, Kotlin, DrWitt. To czołowy wytwórca przede wszystkim produktów markowch i w pierwszej kolejności w tym obszarze widzimy ogromny potencjał firmy do zagospodarowania.

Czytaj w serwie www.portalspozywczy.pl pozostałe fragmenty wywiadu z Detlefem Dinselem z funduszu IK Investment Partners.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Detlef Dinsel RSS ALERT    /    IK Investment Partners RSS ALERT    /    Agros Nova RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.52.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.