REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Kellogg stawia na Leo Burnett

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 09-11-2009, 09:25

Firma Kellogg przekazała lwią część swojego globalnego budżetu reklamowego agencji Leo Burnett. Leo Burnett do tej pory odpowiadała za budżet reklamowy znanego producenta płatków śniadaniowych w USA. Teraz dojdą do tego rynki w Europie i Ameryce Łacińskiej, które wcześniej obsługiwała agencja JWT. Tej z kolei pozostanie praca dla Kellogg tylko w regionie Azji i Pacyfiku - informuje serwis wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

Kellogg, do którego należą takie marki jak Corn Flakes, Special K i Crunchy Nut, postanowił zrewidować listę obsługujących ją agencji reklamowych w sierpniu tego roku

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Gudryk 02-03-2010, 10:09:
KELLOG"u - KUTNO !!, Halo !!!!! My czekamy na prawdziwe płatki zamiast nestlowskiej namiastki !
Ale to, że tak sa ustawieni to akurat normalne. Tez bym tak robił na ich miejscu.
Wiadomo,że kasa która trzeba płacic za półkę w "kochanych sieciuniach" niejednego może
o ból głowy przyprawić wiem cos o tym bo to mój drogi klient.
Im wcześniej "przyblokuje się"miejsce dla siebie tym gorzej wejść konkurencji, w tym przypadku
Kellogg"owi
Tez bym tak robił, a poza tym dla kategoriito oznacza porządek.
TYLKO WAŻNE ABY WRESZCIE ZACZĄŁ TEN NASZ KELLOG PRODUKOWAĆ W NASZYM KRAJU>
  • gość 13-12-2009, 00:24:
A co dzieje się z fabryką w Kutnie? Podobno nadal nie produkuje.

Wchodzę do sklepu i jedyny wybór to Nestle - do tego na oznakowanej półce, z reklamami zachęcającymi do zakupu. Żadnej alternatywy. Kellogg's pospiesz się i wejdź do Polski!!! Tylko, żeby ceny nie były wyższe, a jakoś niższa jak w innych krajach Europy.
  • Gudryk 25-11-2009, 17:36:
Oj Kellogg pospiesz się w Polsce bo przy rosnącym tak rynku zaczęło także znacznie przyrastać zainteresowanie nim innych firm.
Wystarczy wspomnieć o ostatnich "wejściach" - Bakalland oraz Jutrzenki!!!!
Firma o nadal dużej rozpoznawalności w Polsce + znakomite produkty i świetne opakowania, na dodatek jeszcze amerykańska co w Polsce także ma znaczenie ale jak tak dalej pójdzie z fabryką w Kutnie i bez "ludzi w terenie" możecie znowu zaliczyć spektakularną klapę na "wejsciu" a tego mogą już nie wytrzymać Wasi shareholder's
Ani ja jako Wasz były jak do tej pory "heavy user" i wielbiciel wraz z rodziną .
Postarajcie się po prawdziwie "po amerykańsku" a nie po europejsku tak jak dotąd.
Rynek w Polsce to nie jakiś tam byle kącik trzeba się przyłożyć to już nie te czasy;-))

Zobacz wszystkie komentarze (3)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 605) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH