Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

KFC rusza z nową kampanią wizerunkową

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 17-08-2011, 09:19

KFC wprowadza kolejną już tego lata rewolucyjną zmianę - nowe hasło marki - "SO GOOD", które zastąpi dotychczasowe „Life tastes great!". Po raz pierwszy nowy claim pojawi się w rozpoczynającej się właśnie kampanii wizerunkowej marki "Poznaj nas bliżej!".

Kampania telewizyjna "Poznaj nas bliżej!" stanowi jeden z elementów zintegrowanej kampanii 360°, która obejmuje także outdoor (w tym kampanię teserową) w 9 największych miastach Polski, wsparcie PR, niestandardowe działania on-line, które realizowane będą stopniowo w nadchodzących miesiącach. Zmiany wyraźnie widoczne są także w restauracjach.

30' i 15' spoty "Poznaj nas bliżej" wyświetlane są począwszy od 12 sierpnia na antenie stacji ogólnopolskich: Polsat, TVN, TVN Package, Discovery Package, Polsat Package oraz At Media max.

Za przygotowanie strategii komunikacji 360stopni, we współpracy z KFC, odpowiada agencja Red8 Communications.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH