Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kobiety kupują markową kawę, mężczyźni - piwo

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-09-2009, 19:49

Po raz pierwszy z badań prowadzonych na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka" wynika, że najważniejszym czynnikiem branym pod uwagę przy zakupie produktów codziennego użytku jest jakość, a nie tak jak dotychczas cena.

Jednocześnie Polacy uznają, że produktem gwarantującym wysoką jakość jest produkt markowy. Według badanych to właśnie produkty markowe cechuje wysoka jakość (73 proc.), którą wymieniają obok znanego producenta (74 proc.) i powszechnie znanej marki (56 proc.).

Z przeprowadzonych przez agencje badawczą MASMI na zlecenie Stowarzyszenia ProMarka badań wynika, że nie bez wpływu na decyzje dotyczące wyboru produktów markowych jest płeć konsumenta - mężczyźni częściej kupują markowe piwo, baterie, paliwa i oleje silnikowe, natomiast kobiety - markowe kawy, przyprawy, środki do prania, produkty higieniczne i płyny do mycia naczyń. 

Jednocześnie z badań wynika, że pomimo iż przypisujemy „marce" różne cechy, sama marka ma znaczenie podczas decyzji o wyborze produktu dla prawie połowy konsumentów (48 proc.). Wybieramy również produkty o wysokiej jakości nie uświadamiając sobie, że wówczas również kierujemy się marką.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 928) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.