REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Kofola: Rosną szanse wejścia Oranginy na polski rynek

  • Autor: Weronika Kreczko, portalspozywczy.pl
  • Data: 31-05-2012, 13:54
Kofola: Rosną szanse wejścia Oranginy na polski rynek
Orangina należy do koncernu Suntory

Grupa Kofola, do której należy spółka Hoop Polska, dystrybuuje napój Orangina w Czechach i na Słowacji. Obecnie, jak przyznaje prezes polskiej spółki, prowadzone są rozmowy z właścicielem znanego napoju na temat wprowadzenia produktu także na polski rynek.

REKLAMA

Jak ujawnił niedawno prezes Hoop Polska, Martin Mateas, spółka rozpoczyna obserwację polskiego rynku HoReCa. Jeśli zdecyduje się na wejście do tej kategorii, będzie poszerzać swój asortyment. Także o marki dotąd niedostępne na polskim rynku.

- To zresztą już się dzieje - w kraju pojawiły się ostatnio pozycje asortymentu Kofoli, dotąd dostępne sąsiadów Czechach i na Słowacji - herbaty mrożone Pickwick - mówi nam Martin Mateas.

Wśród marek premium nieobecnych dotąd w Polsce, a które mogłyby zaistnieć na naszym rynku gastronomicznym jest marka Orangina, należąca do koncernu Suntory. Prezes Hoop Polska zapytany przez portalspozywczy.pl o to, czy jest szansa wejścia na krajowy rynek znanej marki odpowiada:
- Jest, prowadzimy rozmowy z właścicielem tego brandu.

Jednocześnie podkreśla, że nie firma nie ma obecnie w planach rozszerzania polskiego portfolio o markę Kofola.

Kofola jest specyficznym produktem. To brand kochany przez Czechów, jego pozycja jest powiązana m.in. z sentymentami. To coś, co w Polsce jeszcze nie funkcjonuje.

Czytaj także: Prezes Hoop Polska: Paola rośnie szybciej niż rynek

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KFLKofola SA

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ambert65 04-09-2013, 12:39:
Kupiłem ostatnio Oranginę na Słowacji i jakież było moje zaskoczenie gdy zobaczyłem na etykiecie wersję po polsku i że dystrybutorem w polsce jest HOOP Polska. Tyle tylko że jej w polsce nie można kupić. ( poza Piotr i Paweł gdzie kosztuje trzy razy drożej)
  • Arek 11-07-2012, 06:18:
tak już czekamy na drogi słodzony napój :))))) mamy pod dostatkiem swoich !!! dziwi mnie fakt że spółka zamiast się rozwijać wewnętrznie to szarpie się i zajmuje dystrybucją innych producentów czyżby brak strategii !!!
  • Tonda 01-06-2012, 13:39:
"Kofola jest specyficznym produktem. To brand kochany przez Czechów, jego pozycja jest powiązana m.in. z sentymentami. To coś, co w Polsce jeszcze nie funkcjonuje." Ten cytat mnie rozbroił... sentyment do marki w Polsce nie istnieje??? Do Kofoli na pewno nie!!!!! Ciekawe czemu Frugo tak łatwo powróciło na rynek i jest naśladowane przez innego producenta?

Zobacz wszystkie komentarze (6)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 967) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH