Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kolejna odsłona kampanii informacyjno-edukacyjnej programu „Wiem, co wybieram"

  • Autor: pr
  • Data: 27-07-2011, 15:26

Kampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych „Wiem, co wybieram" po raz kolejny uzyskała wsparcie Clear Channel Poland. Dzięki partnerskiemu zaangażowaniu firmy, w lipcu i sierpniu tego roku w 11 największych aglomeracjach Polski pojawi się w sumie 600 nośników typu Citylight promujących program „Wiem, co wybieram".

Wykorzystywany w kampanii plakat eksponuje logo programu „Wiem, co wybieram"i tłumaczy konsumentom znaczenie logotypu w codziennych wyborach produktów spożywczych przy półce sklepowej.

Natomiast w sierpniu br. na łamach wysokonakładowych magazynów: Świat Kobiety, Kobieta i Życie, Chwila dla Ciebie oraz Tina zostaną opublikowane advertoriale przybliżające czytelniczkom istotę programu oraz rolę logo „Wiem, co wybieram" podczas dokonywania wyborów produktów żywnościowych przy półce sklepowej. Kampania advertorialowa programu jest powiązana z konkursem odbywającym się w tym samym miesiącu na portalu www.kobieta.interia.pl. Na zwycięzców konkursu czeka 20 koszy z produktami z logo „Wiem, co wybieram".

Wiem, co wybieram" jest częścią międzynarodowego programu „Choices" wprowadzanego na świecie od 2006 roku. W Polsce program „Wiem, co wybieram" został wprowadzony w 2008 r. wspólnie przez czterech producentów żywności, firmy: Bakalland, FRoSTA, Rieber Foods Polska i Unilever Polska. W ostatnich dwóch latach do grona firm partnerskich dołączyły Agros Nova z marką Fortuna, POSTI, HOOP Polska z marką Arctic oraz Sawex z marką Britta. Obecnie w programie uczestniczy 8 producentów żywności.

Program „Wiem, co wybieram" jest odpowiedzią producentów żywności na apel Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) o ograniczenie spożycia czterech składników odżywczych tj. tłuszczów nasyconych, kwasów tłuszczowych typu trans, soli (sodu) oraz cukru, które spożywane w nadmiarze zwiększają ryzyko zapadalności na choroby cywilizacyjne.

Logo „Wiem, co wybieram" umieszczone na opakowaniu produktów żywnościowych stanowi czytelną i łatwo dostępną informację o tym, że zawartość tych czterech składników w danym produkcie jest zgodna z międzynarodowymi zaleceniami żywieniowymi. Celem programu jest ułatwienie konsumentom dokonywania wyboru produktów spożywczych o lepszym profilu żywieniowym. Program jest otwarty dla wszystkich producentów żywności, których produkty spełniają kryteria pozwalające na umieszczenie logo programu na opakowaniach ich produktów.

Już ponad 120 produktów w Polsce otrzymało logo Programu „Wiem, co wybieram". Kolejne produkty będą sukcesywnie wprowadzane.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • www.diabetyk.blox.pl 28-07-2011, 23:04:
Według mnie, znaczek "Wiem, co wybieram" na sokach owocowych to nieporozumienie. Soki są dla chorych, bezzębnych ludzi, a nie dla zdrowych osób, które z powodzeniem mogą jeść owoce w całości. Do picia (zaspokajania pragnienia) służy woda :)

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 467) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH