Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Kolejny gracz powalczy o rynek energetyków

Na sklepowe półki trafił właśnie nowy napój energetyczny - Blow Liquid Energy Drink. Powalczy o rynek wart 700 mln zł, przy czym właściciel marki wyzwanie chce rzucić przede wszystkim Burnowi - Blow będzie podobnie pozycjonowany cenowo jak produkt Coca-Coli. Firma Premium Beverages zapowiada również rozszerzenie marki.

Kolejny gracz powalczy o rynek energetyków
Nowy energetyk Blow Liquid Energy Drink rzuci wyzwanie Burnowi

Blow Liquid Energy Drink to napój skierowany do grupy konsumetów w wieku 15-35 lat (core target 20-35), mieszkańców większych miast, mających wykształcenie średnie lub wyższe. Komunikacja jaką przewiduje właściciel marki, skierowana będzie głównie do tej grupy. Produkt dostępny jest w dwóch smakach: tradycyjnym oraz "sugar free". Napój dostępny będzie zarówno w tradycyjnym jak i nowoczesnym kanale sprzedaży oraz stajach benzynowych. Planowane jest uruchomienie kanału HoReCa w wybranych klubach większych miastach.

Blow pozycjonowany będzie jako produkt premium. Jego cena ma oscylować w przedziale 3,69-3,89 zł. Oznacza to, że będzie podobna do tej, którą ma Burn (Coca-Cola), ale będzie wyższa niż cena Tiger Energy Drink (3,5zł), N-Gine (2,7-2,9) i niższa niż Red Bull (5,5-6,5zł).

Warto zauważyć, że w minionym roku Burn zanotował znaczące wzrosty sprzedaży. Jak nieoficjalnie dowiedział się portalspozywczy.pl aż o ok. 70 proc. (w roku liczonym do listopada 2010 r.) skoczyła sprzedaż ilościowa tego napoju, podczas gdy cała branża wyhamowała.

O tym, że marka będzie chciała ostro powalczyć o rynek energetyków ma świadczyć to, jacy menedżerowie dla niej pracują. Funkcje dyrektora marketingu pełni Anna Grzesiak - niegdyś event executive marki Tiger, event & marketing managerem został Michał Wiśniewski działający w branży eventów od ponad 10-ciu lat. Działem dystrybucji zarządza mający kilkunastoletnie doświadczenie w branży napojów energetycznych, były szef sprzedaży marki Red Bull - Alek Cierpiałkowski.

Właściciel Brand'u zaplanował silną ogólnopolską kampanię tizerową produktu, którą będzie można zobaczyć w marcu w telewizji, Internecie oraz kinach. Działania te dodatkowo zostaną wsparte poprzez eventy muzyczne oraz inne akcje niestandardowe. Marcowa kampania równolegle będzie promocją drugiego, nowego produktu marki BLOW, który będzie nowością na rynku.

Właścicielem marki jest PB Group - Premium Beverages spółka o polsko-zagranicznym kapitale, której prezesem jest Jakub Kozioł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

PB Group - Premium Beverages RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT    /    N-gine RSS ALERT    /    Red Bull RSS ALERT    /    Blow Liquid Energy Drink RSS ALERT    /    napoje energetyzujące RSS ALERT

KOMENTARZE (9)

  • Wymiatacze rynkowi 2011-02-02 16:50:05
    \"O tym, że marka będzie chciała ostro powalczyć o rynek energetyków świadczy to, jacy menedżerowie dla niej pracują\" HAHAHAHAHAHA ....to powalczą \"orły\" :))))))
  • kto tam pracuje... 2011-02-02 18:10:27
    że to takie śmieszne cheche
  • wymiatacz HAHAHA 2011-02-02 21:03:17
    Jak już kolega napisał Wymiatacze rynkowi. Dobre określenie. HAAHAHAHA
  • gin 2011-02-02 22:27:39
    Życzę szcęścia - panom Managerom......dalej nikt nie ma kocepcji drogi i komunikacji nowego energetyka i tyle...kolejny shit !
  • Blow lepszy niż ngine 2011-02-03 00:57:30
    No to Foodcare ma problem..Bez Kubicy to ten Blow ich wyprzedzi,,

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.97.16
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.