Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kolejny gracz powalczy o rynek energetyków

  • Autor: WK, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-02-2011, 16:21
Kolejny gracz powalczy o rynek energetyków
Nowy energetyk Blow Liquid Energy Drink rzuci wyzwanie Burnowi

Na sklepowe półki trafił właśnie nowy napój energetyczny - Blow Liquid Energy Drink. Powalczy o rynek wart 700 mln zł, przy czym właściciel marki wyzwanie chce rzucić przede wszystkim Burnowi - Blow będzie podobnie pozycjonowany cenowo jak produkt Coca-Coli. Firma Premium Beverages zapowiada również rozszerzenie marki.

Blow Liquid Energy Drink to napój skierowany do grupy konsumetów w wieku 15-35 lat (core target 20-35), mieszkańców większych miast, mających wykształcenie średnie lub wyższe. Komunikacja jaką przewiduje właściciel marki, skierowana będzie głównie do tej grupy. Produkt dostępny jest w dwóch smakach: tradycyjnym oraz "sugar free". Napój dostępny będzie zarówno w tradycyjnym jak i nowoczesnym kanale sprzedaży oraz stajach benzynowych. Planowane jest uruchomienie kanału HoReCa w wybranych klubach większych miastach.

Blow pozycjonowany będzie jako produkt premium. Jego cena ma oscylować w przedziale 3,69-3,89 zł. Oznacza to, że będzie podobna do tej, którą ma Burn (Coca-Cola), ale będzie wyższa niż cena Tiger Energy Drink (3,5zł), N-Gine (2,7-2,9) i niższa niż Red Bull (5,5-6,5zł).

Warto zauważyć, że w minionym roku Burn zanotował znaczące wzrosty sprzedaży. Jak nieoficjalnie dowiedział się portalspozywczy.pl aż o ok. 70 proc. (w roku liczonym do listopada 2010 r.) skoczyła sprzedaż ilościowa tego napoju, podczas gdy cała branża wyhamowała.

O tym, że marka będzie chciała ostro powalczyć o rynek energetyków ma świadczyć to, jacy menedżerowie dla niej pracują. Funkcje dyrektora marketingu pełni Anna Grzesiak - niegdyś event executive marki Tiger, event & marketing managerem został Michał Wiśniewski działający w branży eventów od ponad 10-ciu lat. Działem dystrybucji zarządza mający kilkunastoletnie doświadczenie w branży napojów energetycznych, były szef sprzedaży marki Red Bull - Alek Cierpiałkowski.

Właściciel Brand'u zaplanował silną ogólnopolską kampanię tizerową produktu, którą będzie można zobaczyć w marcu w telewizji, Internecie oraz kinach. Działania te dodatkowo zostaną wsparte poprzez eventy muzyczne oraz inne akcje niestandardowe. Marcowa kampania równolegle będzie promocją drugiego, nowego produktu marki BLOW, który będzie nowością na rynku.

Właścicielem marki jest PB Group - Premium Beverages spółka o polsko-zagranicznym kapitale, której prezesem jest Jakub Kozioł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (9)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Born 20-02-2011, 19:47:
Moderator: Komentarz został usunięty ze względu na naruszenie zasad użytkowania forum portalu
  • ojciec derektor 03-02-2011, 20:23:
niech zmienią nazwę na Blow Job - to sukces murowany.. ;-)
  • technolog 03-02-2011, 18:54:
he he, ciekawe co te "cud persony" pokażą na rynku. Red bull był pierwszy, więc sprawa jasna. Tiger sam zaczął się sprzedawać, a burn ma za sobą miliony zł.
A czy ktoś pamięta R14? Pierwszy polski energy drink!

Zobacz wszystkie komentarze (9)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH