Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Komentarz Maspeksu: Marka Tiger nadal jest zdecydowanym liderem

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-08-2011, 09:40
Komentarz Maspeksu: Marka Tiger nadal jest zdecydowanym liderem
Fot. www.maspex.com.pl

Pozycja marki Tiger na rynku się nie zmieniła i nadal jest on zdecydowanym liderem z mocną przewagą nad pozostałymi producentami. Oczywistą rzeczą jest, że przy zmianie licencjobiorcy udziały się podzieliły, ponieważ nasza firma rozpoczęła sprzedaż napojów Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego, a w rynku jeszcze obecne są napoje poprzedniego licencjobiorcy - komentuje informacje "Pulsu Biznesu", Dorota Liszka, rzeczniczka Maspeksu.

- Firmy badawcze pokazują udziały w rozbiciu na dwóch producentów, ale to nie zmienia faktu, że marka Tiger jest tylko jedna. Sytuacja stanie się klarowna i na półkach pozostanie tylko jeden oryginalny Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego, produkowany przez naszą firmę, ponieważ spółka FoodCare od marca tego roku ma zakaz produkcji, promocji i wprowadzania do obrotu wszystkich napojów z oznaczeniem Tiger, na czas trwania procesu. Nasza sprzedaż z okresu na okres rośnie, co przekłada się również na wzrost udziałów rynkowych - dodaje Dorota Liszka.

Jak komentuje rzeczniczka Maspeksu, oceniając sprzedaż napojów energetycznych Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego spółka bazuje na własnych danych sprzedażowych. - Widzimy, że w badaniach firmy zewnętrznej, z którą współpracujemy, trend jest właściwy - nasza sprzedaż rośnie, ale w danych sprzedażowych występuje ogromne niedoszacowanie - czyli - badania uwzględniają naszą sprzedaż tylko na poziomie ok. 20 proc. Wynika to z faktu, że na rynku jest duże zamieszanie, ponieważ na półkach obecne są jeszcze napoje poprzedniego licencjobiorcy - przyznaje.

Przypomnijmy, z artykuły "Pulsu Biznesu" (03.08.2011) wynika, że toczący się od miesięcy spór o prawa do marki napoju energetyzującego Tiger między firmą FoodCare a Dariuszem Michalczewskim i jego fundacją osłabił pozycję tej marki i zarazem wyniósł markę Red Bull na pozycję numer jeden. (Czytaj: Red Bull odzyskał pozycję lidera?).

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Marcin 03-08-2011, 11:03:
Prosba o bardziej wnikliwe redagowanie artykulow ze wzgledu na liczne 'literowki'

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH