REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Komornik odblokuje magazyny i fabrykę FoodCare? Na rynku będą dwa Tigery?

  • Autor: WK, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-12-2010, 08:53
Komornik odblokuje magazyny i fabrykę FoodCare? Na rynku będą dwa Tigery?
Komornik ma odblokować magazyny i fabrykę FoodCare

Jak dowiedział się portalspozywczy.pl, jeśli Fundacja Darka Michalczewskiego nie wpłaci kaucji, komornik odblokuje magazyny i fabrykę FoodCare. To najświeższa decyzja sądu. Oznacza to, że w takiej sytuacji dwie firmy jednocześnie będą produkowały napój energetyzujący Tiger.

REKLAMA

Decyzją sądu, do momentu wpłacenia przez Fundację Darka Michalczewskiego "Równe Szanse" kaucji, decyzja o zabezpieczeniu towaru nie ma mocy prawnej - dowiedzieliśmy się od osób powiązanych z FoodCare.

- Wtorkowa decyzja Sądu jest normalną procedurą w tym wypadku i spodziewaliśmy się tego. Respektujemy postanowienie Sądu i jak najszybciej zgromadzimy środki, by wpłacić wymaganą kaucję. Najważniejsze, że zabezpieczenie w dalszym ciągu jest utrzymane w mocy, co oznacza, że firma Foodcare ma zakaz do czasu prawomocnego zakończenia postępowania, produkcji, sprzedaży, promocji oraz innych form wprowadzania do obrotu produktów energetycznych zawierających jakiekolwiek oznaczenie z elementem Tiger - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Dariusz Michalczewski.

Jeśli faktycznie Fundacja nie wpłaci kaucji (obie strony milczą co do jej wysokości) i FoodCare wznowi produkcję napoju, na rynku będą dwa napoje eneregtyzujące Tiger (warto pamiętać, że nadal w sklepach można kupić należącego do FoodCare "czarnego" Tigera, według wcześniejszych postanowień sądu spółka nie może jedynie produkować nowych produktów ani wyprzedawać stocków magazynowych). We wtorek firma Maspex zapowiedziała, że od środy wprowadza na rynek energetyk, który powstaje we współpracy z Darkiem Michalczewskim. Można więc spodziewać się, że w takiej sytuacji, FoodCare będzie żądał od Maspeksu wycofania się z produkcji konkurencyjnego napoju.

czytaj także:
Maspex dogadał się z Tigerem, PepsiCo. coraz bliżej Maspeksu, czyli rewolucja na rynku napojowym?

KOMENTARZE: (33)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • wiecho 23-12-2010, 12:55:
Pan Włodarski został zgubiony przez swoją chorobliwą zachłanność i utratę poczucia rzeczywistości. Niedługo zostanie sam i nikt już mu nie pomoże - ani prawnicy, ani pracownicy. Czas pokaże
  • prawdagorzkadla Maspexu 20-12-2010, 21:47:
Decyzja sądu o zabezpieczeniu roszczeń Dariusza Michalczewskiego poprzez zakaz posługiwania się przez FoodCare marką Tiger, to typowa sprawa z gatunku tych o których nie wiadomo co myśleć – skomplikowana, wielowymiarowa. Swoje racje ma Foodcare, która stworzyła i rozwinęła markę, inwestując miliony złotych w reklamę i dystrybucję. Ma je również Michalczewski.

Na pewno nieetyczne jest dla mnie zachowanie Maspexu, który przejął markę w sytuacji gdy nie ma rozstrzygnięcia sądowego. Szkoda marki, której szturm na pozycję lidera to jeden z najciekawszych przypadków polskiego rynku FMCG. Niewielka polska firma została liderem rynku energetyków, wyprzedzając Red Bulla, globalnego giganta, który stworzyła całą kategorię produktową, przeznaczając też więcej na reklamę. Na polskim rynku w 2007 r. 17,8 mln zł, a w 2008 roku 14,6 mln. (dane Expert Monitor).
  • cala prawda 20-12-2010, 21:44:
Decyzja sądu o zabezpieczeniu roszczeń Dariusza Michalczewskiego poprzez zakaz posługiwania się przez FoodCare marką Tiger, to typowa sprawa z gatunku tych o których nie wiadomo co myśleć – skomplikowana, wielowymiarowa. Swoje racje ma Foodcare, która stworzyła i rozwinęła markę, inwestując miliony złotych w reklamę i dystrybucję. Ma je również Michalczewski.
Na pewno nieetyczne jest dla mnie zachowanie Maspexu, który przejął markę w sytuacji gdy nie ma rozstrzygnięcia sądowego. Szkoda marki, której szturm na pozycję lidera to jeden z najciekawszych przypadków polskiego rynku FMCG. Niewielka polska firma została liderem rynku energetyków, wyprzedzając Red Bulla, globalnego giganta, który stworzyła całą kategorię produktową, przeznaczając też więcej na reklamę. Na polskim rynku w 2007 r. 17,8 mln zł, a w 2008 roku 14,6 mln. (dane Expert Monitor).

Zobacz wszystkie komentarze (33)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 459) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH