Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Kompania Piwowarska: lokalne browary to dla nas także konkurencja

Na polskim rynku piwowarskim pojawia się coraz więcej lokalnych browarów, które produkują piwa niszowe. - Rośnie nam konkurencja, którą szanujemy i uważnie przyglądamy się jej pomysłom - komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl, Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej - lidera polskiego rynku.

Kompania Piwowarska: lokalne browary to dla nas także konkurencja
Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej

- Nie jest to łatwy rynek. Oprócz inwestycji w produkcję i pozyskania umów z partnerami biznesowymi, liczy się dobra strategia marketingowa - mówi Paweł Kwiatkowski. Jak dodaje nasz rozmówca, Kompania Piwowarska śledzi poczynania lokalnych browarów, ale nie nie chce w żaden sposób naśladować ich pomysłów. - Jako lider staramy się wytyczać trendy na polskim rynku piwowarskim. Nie widzimy też uzasadnienia by przejmować małe browary, ponieważ obecnie mamy większe moce produkcyjne niż możliwości sprzedaży - komentuje Paweł Kwiatkowski.

Rzecznik prasowy KP nie chce na razie komentować wyników sprzedaży za 2010 rok. Jak dodaje, na 18 stycznia br. planowane jest ogłoszenie okresowych (tzw. trading statement) wyników całego koncernu SABMiller.

Przypomnijmy, w roku finansowym zakończonym 31 marca 2010 r. Kompania Piwowarska wypracowała przychody na poziomie 4,83 mld zł (o 1,6 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego) oraz 642,5 mln zł zysku netto (o 15,1 proc. mniej niż rok wcześniej).

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Paweł Kwiatkowski RSS ALERT    /    SABMiller RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • mnich 2011-01-14 22:57:47
    Tak trzymać ,kto chce wspierać produkcję Waszych \"bełtów \"sztucznie produkowanych .Chmielarze Wam życzą wiele nieszczęścia w sprzedaży przyszłej produkcji i tak daaaaaallllllleeeeeejjjjjjjjjjjjj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Konsument 2011-01-15 19:35:14
    Takie zyski a tak dużo płaczą, normalnie żenująca firma i tyle w temacie. Brawa dla lokalnych browarów.
  • piwosz 2011-01-18 22:20:30
    ciekawe czy ,ten Kwiatkowski kiedyś w swoim życiu próbował naturalne piwo?czy pije swoje podstawowe marki te z dolnej półki.?Sądzę ,że to co produkuje dla zwykłego konsumenta nie przechodzi mu przez gardło.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.182.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.