Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kompania Piwowarska mocno zwiększa sprzedaż

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-10-2012, 12:10
Kompania Piwowarska mocno zwiększa sprzedaż

W drugim i trzecim kwartale roku kalendarzowego 2012 Kompania Piwowarska sprzedała ok. 8,7 mln hl piwa, co stanowi wzrost o 10 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym i pozwala na osiągnięcie udziałów rynkowych na poziomie 38,4 proc.

W tym samym okresie rynek piwa w Polsce wzrósł o ok. 8 proc.

Tyskie, największa marka piwa w Polsce, odnotowała 15 proc. wzrost w porównaniu do ur., natomiast marka Żubr i marka Lech odnotowały wzrost o ok. 10 proc.

"Powyższe liczby zawdzięczamy: dobrym warunkom pogodowym w okresie letnim, pozytywnemu przyjęciu przez rynek ostatnich innowacji produktowych KP (trzy warianty Książęcego, Tyskie Klasyczne, Lech Shandy) oraz wsparciu promocyjnemu najważniejszych marek, w szczególności marki Tyskie, której zapewniliśmy największą i najdroższą kampanię promocyjną w historii polskiej branży piwowarskiej - 5 Stadion, która obejmowała również okres igrzysk olimpijskich" - czytamy w komunikacie Kompanii Piwowarskiej.

Wyniki sprzedaży KP skorzystały również w pewnym stopniu z ogólnego umiarkowanego, ale pozytywnego wpływu mistrzostw Euro 2012 na cały rynek piwa w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (7)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • maksiu 24-10-2012, 13:34:
jakościowo produkty KP są żenujące.. same siki smakujące już tak samo, piją juz same żule i nastolatki nagrzane reklamami Lecha w tv np. Reklama w tv pociągnęła ich jedynie ratuje bo jak ktoś dobrze napisał jakościowo nie mają szans z Żywcem, Fortuną czy Perłą np. a co do Książece i Tyskie Klasyczne - totalne niewypały - pochodzcie troche po sklepach i popytajcie jak sie nie sprzedaje książęce. Za poł roku znikną z rynku. Czasem wspolczuje handlowcom KP ze muszą ludziom na sklepach wciskać na siłe to badziewie. I jeszcze jedno - może ktoś w koncu napisze o tym że KP wpadła na błyskotliwy pomysł "zaciągania kredytów" na hurtowniach - tzn cała ta promocja winter wymyslona przez KP - w skrócie: hurtownia kupuje piwo za 1 zł, ma to sprzedawać za 1zł, nic na tym nie zarabiać, a KP za pare miesiecy wyrówna koszty sprzedaży... :) niedługo taką polityką KP zarżnie całą mase hurtowni i wtedy obudzą sie z reką w nocniku.
  • dede 22-10-2012, 16:42:
Co za napastliwe komentarze. Rynek weryfikuje produkty KP. I na obecną chwilę są liderem. I widać sobie na to zasłużyli ciężką pracą.
  • Leon 21-10-2012, 15:04:
@ktoś jak sie pracuje w tej firmie to się widzi co marketing na górze robi i jakie są jej efekty, tak samo jest w GŻ i byłym RUPie, nowości, to tylko na chwile, więc pij sobie póki jeszcze możesz, jak Ci smakuje Dog inf the fog to mam jeszcze parę butelek po terminie ;) Na Zdrowie.

Zobacz wszystkie komentarze (7)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 798) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH