Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kompania Piwowarska mocno zwiększa sprzedaż

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-10-2012, 12:10
Kompania Piwowarska mocno zwiększa sprzedaż

W drugim i trzecim kwartale roku kalendarzowego 2012 Kompania Piwowarska sprzedała ok. 8,7 mln hl piwa, co stanowi wzrost o 10 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym i pozwala na osiągnięcie udziałów rynkowych na poziomie 38,4 proc.

W tym samym okresie rynek piwa w Polsce wzrósł o ok. 8 proc.

Tyskie, największa marka piwa w Polsce, odnotowała 15 proc. wzrost w porównaniu do ur., natomiast marka Żubr i marka Lech odnotowały wzrost o ok. 10 proc.

"Powyższe liczby zawdzięczamy: dobrym warunkom pogodowym w okresie letnim, pozytywnemu przyjęciu przez rynek ostatnich innowacji produktowych KP (trzy warianty Książęcego, Tyskie Klasyczne, Lech Shandy) oraz wsparciu promocyjnemu najważniejszych marek, w szczególności marki Tyskie, której zapewniliśmy największą i najdroższą kampanię promocyjną w historii polskiej branży piwowarskiej - 5 Stadion, która obejmowała również okres igrzysk olimpijskich" - czytamy w komunikacie Kompanii Piwowarskiej.

Wyniki sprzedaży KP skorzystały również w pewnym stopniu z ogólnego umiarkowanego, ale pozytywnego wpływu mistrzostw Euro 2012 na cały rynek piwa w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (7)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • maksiu 24-10-2012, 13:34:
jakościowo produkty KP są żenujące.. same siki smakujące już tak samo, piją juz same żule i nastolatki nagrzane reklamami Lecha w tv np. Reklama w tv pociągnęła ich jedynie ratuje bo jak ktoś dobrze napisał jakościowo nie mają szans z Żywcem, Fortuną czy Perłą np. a co do Książece i Tyskie Klasyczne - totalne niewypały - pochodzcie troche po sklepach i popytajcie jak sie nie sprzedaje książęce. Za poł roku znikną z rynku. Czasem wspolczuje handlowcom KP ze muszą ludziom na sklepach wciskać na siłe to badziewie. I jeszcze jedno - może ktoś w koncu napisze o tym że KP wpadła na błyskotliwy pomysł "zaciągania kredytów" na hurtowniach - tzn cała ta promocja winter wymyslona przez KP - w skrócie: hurtownia kupuje piwo za 1 zł, ma to sprzedawać za 1zł, nic na tym nie zarabiać, a KP za pare miesiecy wyrówna koszty sprzedaży... :) niedługo taką polityką KP zarżnie całą mase hurtowni i wtedy obudzą sie z reką w nocniku.
  • dede 22-10-2012, 16:42:
Co za napastliwe komentarze. Rynek weryfikuje produkty KP. I na obecną chwilę są liderem. I widać sobie na to zasłużyli ciężką pracą.
  • Leon 21-10-2012, 15:04:
@ktoś jak sie pracuje w tej firmie to się widzi co marketing na górze robi i jakie są jej efekty, tak samo jest w GŻ i byłym RUPie, nowości, to tylko na chwile, więc pij sobie póki jeszcze możesz, jak Ci smakuje Dog inf the fog to mam jeszcze parę butelek po terminie ;) Na Zdrowie.

Zobacz wszystkie komentarze (7)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 606) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.