REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Kompania Piwowarska: Na rynku piwa obserwujemy ożywienie i można się spodziewać wzrostu sprzedaży

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-07-2011, 15:08
Kompania Piwowarska: Na rynku piwa obserwujemy ożywienie i można się spodziewać wzrostu sprzedaży
Wojciech Mrugalski, kierownik ds. komunikacji w Kompanii Piwowarskiej

Nie planujemy inwestycji w zdolności produkcyjne, ponieważ są one w tej chwili wystarczające. Będziemy inwestować w rynek, w ekspozycję naszych marek w punktach sprzedaży - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Wojciech Mrugalski, kierownik ds. komunikacji w Kompanii Piwowarskiej.

REKLAMA
- Czy I połowa roku była dobra dla browarów?

- Wygląda na to, że na rynku piwnym obserwujemy pewne niewielkie ożywienie i można się spodziewać kilkuprocentowego wzrostu wolumenu w porównaniu z rokiem poprzednim. W pierwszym półroczu 2011 r. na wyniki sprzedaży branży wpływ miały dalsze znaczne promocje cenowe, które powodują spadek realnych cen piwa przy jednoczesnej poprawie wskaźników gospodarczych. Co w tej sytuacji nie dziwi, największą dynamikę sprzedaży notuje najtańszy segment piwa - economy, choć zyskują również piwa z najwyższej półki. Po spadku spożycia piwa w roku 2009 do 87 litrów na głowę wskaźnik ten znów przekracza 90 litrów. W omawianym okresie Kompania Piwowarska odnotowała również poprawę wyników sprzedaży w porównaniu do ubiegłego roku.

- W co teraz Kompania Piwowarska będzie inwestować?

- Na drugą połowę roku mamy plany związane ze wspieraniem naszych marek poprzez inwestowanie w ich obecność na rynku. Do końca lipca potrwa promocja marki Tyskie "Sięgnij po piwne wrażenia". Z kolei marka Lech premium rozpoczęła włąśnie letnią loterię "Wygraj Ice Safari na drugiej półkuli!". Do końca lipca potrwa również loteria marki Żubr "Szczęśliwy los Żubra". Do 20 lipca można też składać zgłoszenia do konkursu scenariuszowego Grolsch Film Works. Grolsch Film Works jest nowym autorskim programem holenderskiej marki piwa premium - Grolsch. Nie planujemy natomiast inwestycji w zdolności produkcyjne, ponieważ są one w tej chwili wystarczające, ale owszem będziemy inwestować w rynek, w ekspozycję naszych marek w punktach sprzedaży.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Olo 14-07-2011, 22:53:
Szczycicie sie detalem a gastronomia wam pada, porażka

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 274) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH