Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Koncern Coca Cola ma kolejną miliardową markę - sok Minute Maid Pulpy

Największy na świecie producent napojów, koncern Coca Cola Co, po raz pierwszy w historii stworzył "miliardową markę" (ang. billion dollar brand) na rynku rozwijającym się. Firma pochwaliła się swoim osiągnięciem w poniedziałek, podkreślając, że realizacja strategii wzrostu przebiega sprawnie pomimo małej dynamiki sprzedaży na rynkach rozwiniętych - poinformował Reuters.


Autor: Reuters
Data: 01-02-2011, 21:20

Gęsty sok z miąższem Minute Maid Pulpy dołączył do grona 13 innych marek, których wartość sprzedaży przekroczyła 1 miliard dolarów. W elitarnym gronie znajduje się m.in. Coke Zero i Diet Coke.

Według Andresa Kigera, dyrektora ds. komunikacji marketingowej w chińskim oddziale Coca Coli, to pierwszy przypadek w historii koncernu, aby marka stworzona i rozwinięta na rynku wschodzącym osiągnęła taki poziom sprzedaży. - To dla nas niezwykle ważne, że marka ta została stworzona tutaj, na rozwijającym się rynku chińskim - powiedział Reutersowi.

Minute Maid Pulpy, opracowany w Chinach i wypuszczony na rynek w 2005 r., jest obecnie sprzedawany na 18 rynkach, m.in. w Algierii, Meksyku, Malezji i Wietnamie.

Według danych Euromonitor International za 2010 r., chiński rynek napojów bezalkoholowych rośnie w tempie ok. 12,8 proc. rocznie. Segment soków powiększa się o 16,2 proc. rocznie i jest jednym z najbardziej dynamicznych.

Coca Cola posiada obecnie trzy „miliardowe" marki soków (wliczając w to Minute Maid Pulpy), a soki są priorytetem numer dwa koncernu, zaraz za napojami gazowanymi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Minute Maid Pulpy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.238.194.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.