Koncern Coca-Cola został nowym sponsorem Lecha Poznań
Umowę podpisano na rok, ale wiadomo, że jest możliwość jej przedłużenia, nawet do 2012 roku. Według informacji "Gazety Wyborczej" Coca-Cola może na razie zasilać budżet Lecha kwotą pół miliona zł.
- Bardzo się cieszymy, że tak poważna firma zdecydowała się na współpracę z nami. Do tej pory związani byliśmy raczej z największym rywalem, firma Pepsi. Konkurecja na rynku jest tak samo twarda jak na boisku. Coca Cola przedstawiła nam lepszą ofertę i dlatego zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy - mówi Dyrektor Marketingu Lecha, Michał Lipczyński.
Firma chce promować marki Coca-Cola i Powerade. Nie będzie jednak obecna na stadionie Lecha. Planowane są za to akcje promocyjne.
Sponsorem strategicznym Kolejorza jest browar Warka.


KOMENTARZE: (3)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (3)