Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Koncern Nestle nie wyklucza przejęć w Polsce

  • Autor: Weronika Kreczko, portalspozywczy.pl
  • Data: 28-04-2011, 09:37
Koncern Nestle nie wyklucza przejęć w Polsce
Jak twierdzi Stuart Irvine, prezes Nestle Polska, teraz jest dobry czas, by pomyśleć o inwestycjach w segmencie health and wellness

- Jesteśmy bardzo otwarci na propozycje, szczególnie, że w Polsce jest wiele małych bardzo prężnie działających firm - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Stuart Irvine, prezes Nestlé Polska. Wskazuje, że firma przygląda się zwłaszcza sektorowi health and wellness.

W której branży rozważają Państwo przejęcia?

Zawsze patrzymy na przejęcia globalnie. Mogą one być związane z lodami, kulinariami, czy napojami. Nie koncentrujemy się tylko na jednym rynku, lecz patrzymy szeroko na branżę spożywczą.

Czy możemy się spodziewać akwizycji na polskim rynku jeszcze w tym roku?

Być może coś się wydarzy, ale co to będzie - nie wiadomo. Jesteśmy bardzo otwarci na propozycje, szczególnie, że w Polsce jest wiele małych bardzo prężnie działających firm. Tak jest np. w sektorze health and wellness, który w perspektywie 5-15 lat bardzo się rozwinie. Dlatego teraz jest dobry czas, by pomyśleć o inwestycjach w tym segmencie.

Pojawiły się spekulacje wśród znawców rynku o możliwości kupna przez Nestlé polskiej firmy Kamis...

Nie chciałbym tego komentować. Jedno jest pewne: Kamis jest świetną firmą, której profil jest bardzo zbliżony do naszego. W tym momencie nie mogę powiedzieć nic więcej.

Obszerne fragmenty rozmowy z prezesem spółki Nestle Polska można przeczytać w kwietniowym numerze magazynu Rynek Spożywczy.

czytaj także:
W tym roku Nestlé zainwestuje w Polsce 80 mln zł
Nestlé w Polsce zwiększyło sprzedaż o 5 proc.
Nestlé rozważa wejście w kategorię wód funkcjonalnych
Nestlé rozszerza markę Purina o produkty prozdrowotne

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • mn 03-05-2011, 22:31:
Polityka reklamowa Nestle, konsekwentna, skojarzeniowa,blisko konsumenta jak nad nad morzem, profesjonalna, może być wzorcem dla pozostałych uczestników rynku, niestety.
  • kaliszanka 29-04-2011, 19:27:
zaden z produktów Nestle nie zasługuje na zainteresoanie klienta z uwagi na chemie i smak.
to firma straciła wizerunek.A małe firmy zostawcie w spokoju. Zrobiąto co z WINIARAMI!
  • dfb 29-04-2011, 13:06:
bezwartosciowe wypowiedzi, tak albo nie , za a nawet przeciw, moze tak ale niekoniecznie...

Zobacz wszystkie komentarze (6)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH