REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Koncerny alkoholowe walczą ze spadkiem sprzedaży w USA

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 22-02-2009, 17:16

W Stanach Zjednoczonych sprzedaż alkoholi rośnie wolniej . Według U.S. Distilled Spirits Council wpływy budżetowe z przemysłu spirytusowego zwiększyły się w 2008 r. o 2,8 proc. do 18,7 mld USD, podczas gdy w 2007 r. wzost ten wynosił 5,6 proc.

REKLAMA

Sprzedaży w USA szkodzą trzy trendy - powiedział Paul Duffy, dyrektor wykonawczy Pernod Ricard USA. - Konsumenci coraz rzadziej wychodzą się bawić i częściej spożywają alkohol w domu. Wybierają też tańsze marki. Dystrybutorzy zaś, ze względu na trudności w uzyskaniu kredytów robią mniejsze zapasy.

- Nadchodzące miesiące będą trudne, bez wątpienia trudniejsze niż te z jakimi przemysł stykał się przez lata - powiedział w wywiadzie udzielonym agencji Reuters Emmanuel Babeau, dyrektor finansowy Pernod Ricard. - Jednak wierzymy, że specyfika branży i siła Pernod Ricard pozwolą nam dobrze przetrwać niesprzyjające okoliczności i utrzymać rosnącą dynamikę sprzedaży - zapewnił dyrektor finansowy . Babeau podkreślił, że wzrosty na rynkach wschodzących, takich jak Indie i Chiny powinny pomóc zrekompensować spowolnienia działalności w innych regionach.

Aby przeciwstawić się spowolnieniu gospodarczemu, Pernod Ricard SA, jedna z największych na świecie grup alkoholowych, do której należy m.in. marka Absolut, gin Beefeater czy Jameson whiskey, wprowadzi na amerykański rynek nowe produkty - powiedzieli agencji Reters przedstawiciele firmy.

W Stanach zadebiutuje m.in. Absolut Mango, Seagram's Rum i Beefeater 24. - Innowacje w USA są ważniejsze niż na niektórych innych rynkach - zaznaczył Emmanuel Babeau.

W ubiegłym tygodniu Pernod Ricard zaprezentował globalne wyniki finansowe grupy za pierwszą połowę roku finansowego. Zyski okazały się lepsze od oczekiwanych - wzrosły o 13 proc. r/r do 4,212 mln euro. Grupa potwierdziła także swoje prognozy zysków za cały rok, pokazując, że mimo kryzysu gospodarczego, konsumenci nie zrezygnują z zakupu win i innych alkoholi.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH