Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Koncerny napojowe reklamują się w czasie Super Bowl

  • Autor: Adam Bogacz dla portalspozywczy.pl
  • Data: 03-02-2009, 08:45

Koncern PepsiCo wykorzystał finałowy mecz Super Bowl, wielki finał rozgrywek futbolu amerykańskiego, do przedstawienia swojej ostatniej reklamy napojów pod marką SoBe Lifewater.

Reklama jest zatytułowana LizardLake, czyli Jezioro Jaszczurcze, parafraza słynnego baletu Jezioro Łabędzie. Jaszczurka to symbol marki SoBe, którą PepsiCo zakupiła w listopadzie 1999 r. za sumę 370 mln USD.

W spocie reklamowym LizardLake występują gwiazdy futbolu amerykańskiego, Ray Lewis, Justin Tuck i Matt Light. Wszyscy są Afro Amerykanami, a więc do tego spot jest bardzo politycznie poprawny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • energizer 08-02-2009, 22:47:
SoBe Adrenaline Rush - świetny napój energetyczny. Dużo lepszy w smaku d Red Bulla i innych podobnych do Red Bulla.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH