Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kontakt z marką w internecie skłania do zakupu danego produktu

  • Autor: cheesecat/portalspozywczy.pl
  • Data: 19-10-2011, 09:55

97 proc. osób na pytanie "Czy online'owy kontakt z marką wpłynął na Twoją decyzję o zakupie danego produktu?" odpowiedziało twierdząco. 48 proc. użytkowników najbardziej oczekuje rzetelnej i wiarygodnej informacji od marki - wynika z ankiety catNapoleon.

46 proc. to wzrost liczby postów użytkowników na fan page'u piwa Desperadosaw ciągu ostatniego miesiąca. Mania Kostrzewska z Przeagencji, która moderuje najlepszą polską stronę piwną na Facebooku opowiada o tajnikach angażowania fanów.

- Facebook zaczyna się powoli przesycać. Fani są dużo bardziej selektywni i krytyczni niż jeszcze rok temu. Oznacza to, iż musimy dawać im unikatowy content, który będzie skłaniał ich do zaangażowania - mówi Kostrzewska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH