REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Kontakt z marką w internecie skłania do zakupu danego produktu

  • Autor: cheesecat/portalspozywczy.pl
  • Data: 19-10-2011, 09:55

97 proc. osób na pytanie "Czy online'owy kontakt z marką wpłynął na Twoją decyzję o zakupie danego produktu?" odpowiedziało twierdząco. 48 proc. użytkowników najbardziej oczekuje rzetelnej i wiarygodnej informacji od marki - wynika z ankiety catNapoleon.

REKLAMA

46 proc. to wzrost liczby postów użytkowników na fan page'u piwa Desperadosaw ciągu ostatniego miesiąca. Mania Kostrzewska z Przeagencji, która moderuje najlepszą polską stronę piwną na Facebooku opowiada o tajnikach angażowania fanów.

- Facebook zaczyna się powoli przesycać. Fani są dużo bardziej selektywni i krytyczni niż jeszcze rok temu. Oznacza to, iż musimy dawać im unikatowy content, który będzie skłaniał ich do zaangażowania - mówi Kostrzewska.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 605) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH