Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kontrowersyjna reklama "Zimnego Lecha" zwiększy zyski Kompanii Piwowarskiej

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 08-08-2010, 19:47

Zdaniem ekspertów, kontrowersyjna reklama Kompanii Piwowarskiej nie zaszkodzi wynikom grupy. Wręcz przeciwnie - czytamy w Rzeczpospolitej.

Roman Jędrkowiak, właściciel firmy doradztwa marketingowego CMO of The Year mówi na łamach Rzeczpospolitej, że dla Kompanii usunięta z z hotelu Forum w Krakowie reklama to same zyski - zgodnie z zasadą, że im więcej się o jakiejś marce mówi i pisze, tym lepiej dla niej.

Baner "Zimny Lech" został oprotestowany przez eurodeputowanych PiS, Marka Migalskiego i Ryszarda Czarneckiego. Dlatego, że był widoczny z Wawelu, gdzie pochowani są Lech i Maria Kaczyńscy. Zdaniem analityków, dla marki Lech skutkiem afery będzie wzrost jej rozpoznawalności.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH